Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [揚威國際嘅毒男] Kelvin推介3大影相勝地
Kelvin就憑呢張飛鵝山夜景,奪得國家地理攝影大賽的青年組冠軍
Kelvin就憑呢張飛鵝山夜景,奪得國家地理攝影大賽的青年組冠軍

香港毒男終於吐氣揚眉,鍾意影相嘅19歲學生Kelvin袁斯樂,勇奪「國家地理」攝影大賽嘅青年組冠軍及佳作兩個獎項。

訪問Kelvin係咪承認自己係毒男,佢毫不諱言回答:「係㗎,我係㗎!不過我毒喺個山上面囉,而且我識同人溝通㗎。」其實所謂毒男、毒L,咪又係我哋呢啲自以為生活多姿多采嘅人,對其他人嘅標籤,根本無乜意思。

唔講呢啲,講返影相。Kelvin專誠為大家提供3處又易去,又可以影靚相嘅地方:

1. 大帽山山頂
點去:「梗係喺荃灣搭的士上閘口個停車場啦,大概70蚊錶。之後慢慢沿馬路行45分鐘,就可以到山頂嘞。」

有咩影:「如果得2至3級風,濕度有95%以上,就可以睇到雲海。夜晚天色好,又可以睇星,搵個波波(即係山頂天文台個雷達)做背景影相。當然,大帽山頂亦可以影下日落啦。」

Kelvin推介3大影相勝地 2
2. 萬宜水庫東壩
點去:北潭涌搭的士

有咩影:「嗰度係地質公園,當然可以影岩石。而且嗰度亦好適合影星星,亦可以影日出日落。」

Kelvin推介3大影相勝地 4
3. 飛鵝山
點去:可以坐的士上,沿飛鵝山道,可直達東山觀景台。

有咩影:「可以影到好有香港特色嘅風景,就係郊野同市區連為一體。」Kelvin又話,佢去過其他地方影相,但仍然鍾意香港。因為佢話香港嘅風景有山有海,又會夾雜高樓大廈,好特別。而佢自己亦鍾情飛鵝山,難怪佢兩個「國家地理」嘅獎項,都係憑飛鵝山嘅相奪得。

呢張相亦得到國家地理攝影大賽的佳作獎
呢張相亦得到國家地理攝影大賽的佳作獎

影靚相基本裝備:

  1. 腳架
  2. 一部可調較光圈快門的單鏡相機

Kelvin話:「所謂靚相其實構圖好重要,而呢方面,同你用咩機無乜大關係。」佢又話:「影風景相90%個睇個天(天氣),10%只靠個人技術。不過,呢10%如果做得唔好,就完全可以破壞另外嗰90%。」

所以Kelvin強調,影相其實要做足準備。例如要事前去睇位,到天氣合適就可以即時影相。而且亦要捱得,當中最難頂係係要起身影日出。

Kelvin最新短片《香港郊野公園 2015(請開啟 [ 音量 ] [ HD ] 觀看)

圖片來源:Kelvin’s Landscapes

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[睇那星] 香港最佳觀星地點
[港式浪漫] 香港3大燈塔
[新手必問] 想行山,應該去邊?
Fitz Hiking 行山