Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [摸鬼手變摸黑] 行山客連環犯錯 迷路網上求救
鬼手岩又成為行山迷路嘅事件主角 圖: 囉嗦大叔

唔少遇疑難都會問 Facebook/Google 大神,有愛好行山嘅網民,就更加信晒佢,由規劃行山路線以至迷路求救,一條龍喺 Facebook 搞掂晒。好彩,事主最後都走出困境,替佢抹一把汗之餘,亦提醒大家行山要做足準備。

筆者依時序列出相關事件:

事發兩日前: 行山網上問路

呢位朋友出發前已喺多個行山群組發帖,話想去摸下鬼手,預計由大美督出發,要求大家畀啲意見。

「請問山友,由A位置大尾督 (大美督) 去B位置睇鬼手岩, 正常步速一個鐘內影相 。來回八小時可以嗎? 有邊啲係特別難度?」

唔少網民當時已指出,大美督去鬼手來回,一般有行開山嘅人都要至少10個鐘。有人亦建議佢哋不如搭船,可以行少好多。不過呢位網民始終不為所動,依照計劃行陸路去鬼手。

就算呢位網民唔識睇地圖,都應該識得 Google 下一啲行山網站睇下,佢只係伸手問 Facebook 大神,仲竟然信到十足十,可以話相當勇敢,亦種下佢之後迷路嘅結果。

有網民眼睛雪亮,當時已指出:

  • 「唔係畫條直線咁簡單,你幾時出發? 鬼手幾時退潮等你可以摸。去完B在回去趕不及入黑怎算。跌死狗你有數條分岔路,行錯怎算?」
  • 「你亦可以一大早岀發,行到鬼手岩打卡,飲飽食醉抖順條氣,再 call 飛行服務隊接翻你岀去,咁樣就非常輕鬆。以上建議只供參考,並不代表個人意見。」(按: 睇怕係曲)

行山日: 山上迷路網上求救

星期日,佢哋如常出發。唯一可取嘅地方就係有同伴,不過行到星期日晚大約七點鐘,又見佢喺行山群組發現發帖:

「大尾督打算去摸鬼手,中途改变回去烏蛟騰,計错时间,现在入黑,在不知名位置,估计还有半小时才到巴士站😓」

大約八點,帖子有更新:

「已見村燈,call 咗的士,大家放心,多謝大家! 行山教训,这线不是一般的行山人可處理,我们已经中途改路线变咗环湖,但入黑时间早咗!」

網民反應

去到呢個地步,網民已經發現問題:

  • 「唔跟風唔打卡就唔識行山」
  • 「仲有心情放 post 上嚟講情況,就應該冇事啦」
  • 「後果自負,事前問咗咁多意見都搞成咁,唔抵幫。」
  • 「“量力而為”呢四個字原來咁難理解?!」
  • 「完美演繹,條路自己揀,xx吾好喊」
  • 「接連幾個鬼手post,可以給行山新手認識這些非一般路線難度,不能衹靠一股熱情就去挑戰」

入秋時分,又到行山旺季,總之大家引以戒啦。有關行山嘅規劃同準備,我哋講過好多次,大家可以睇番有關文章《[顧己及人] 行山遠足安全常識》。


文章為作者意見,不代表Fitz立場。
歡迎投稿: https://fitz.hk/contribute/