Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [果屎去非洲] 你要靜候再靜候 (四)

相信,我都講左100次。

預防高山症,最簡單的方法,是 ”climb high, sleep low”,即是鬼佬口中的 acclimatisation。今天的路程,完完全全能夠做到 climb high sleep low。由 Shira camp (3800m) 出發,上 Lava tower (4600m),再下降至 Barranco (3900m)。但是路途遙遠,今天的 acclimatisation 之旅要走10km…

大約走到一半路程,遇到兩位東歐女子,唔記得左個名 (叫著 At17 先)。其實整個行程,我都唔識分佢地兩個。總之一個綠色衫一個藍色衫,我同綠色果個 friend 啲…

仲有一名以色列男子,日日著件粉紅色 tee。

綠色 At17 話,佢地係 runner,本身黎非洲係想去肯亞 running camp 既。今回第一次接觸海拔。(怪不得行得咁快) 之後啲 topic,就好似時光倒流至當年 EBC 咁,一班登山初哥的海拔 blah blah blah… 原來佢地已經開始頭痛。x_x 玩過咁多次,我已經覺得呢啲 topic 好悶… 即刻諗起我攀冰教練講果句 “people talk about the same bullshit everyday”…

行左好耐,終於見到 Lava Tower…

明明唔係好斜,但偏偏就好累。

Lava Tower (4600m) 是 lunch place。

離開,是一條都幾斜的路…

呢棵野… 叫 Giant Groundsel… 樹下的粉紅色 tee 今日唔係著粉紅色,差啲唔認得佢。

這10km… 一點都不容易…

>

呢兩個好嘈… 23yr old 的 ABC 與西人… 今次耍太極…

今晚,我 feel 到少少頭痛…

不過,輕微高山反應純屬正常。果種好似有少少痛,但又好似無,其實只是適應的過程。

(待續…)

原文載於 POSTCARD852
Postcard852 Facebook 專頁

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=100436

更多:
Fitz Facebook專頁
[果屎去非洲] 肚唔肚餓 煮個面你食呀…… (三)
[果屎去非洲] 眼睛張開身邊竟是誰 (二)
[果屎去非洲] 心地唔好 (一)
Postcard852@Fitz
Fitz 旅遊 Travel


文章為作者意見,不代表Fitz立場。