Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [讀者來料] UTHK 幽靈檢查站考驗跑手?
傳說中嘅幽靈檢查站:無人、無水、無食物。
傳說中嘅幽靈檢查站

香港一項超長距離嘅山賽Ultra Trail Hong Kong (UTHK)喺2月19及20日舉行。Fitz.hk喺2月21日凌晨,收到一位參加了50公里項目的讀者電郵,指UTHK比賽嘅支援、路線指示嚴重不足。經整理後,大致情況如下:

  1. 檢查站沒有義工看守。
  2. 檢查站由於沒有工作人員,到達時只是由選手自行簽到。而簽到嘅資料,竟任由風吹雨打。
  3. 路線指示極為不清:除了沿路嘅絲帶及路標缺乏外,有疑似工作人員竟指錯路。
UTHK第二名選手搞到要退出 附件B
選手到埗時間,要由選手自己填,仲係放喺檢查站無人看守,任由風吹雨打。

信中更憶述,比賽期間他們遇到一位菲律賓的女選手,依著大會嘅標示而跑,最後跑錯路而中途放棄。而最慘嘅係,呢位坐飛機嚟香港比賽嘅菲律賓女選手,退出嘅時候喺比賽入面排第二。

菲律賓女選手行錯路嘅地方
菲律賓女選手行錯路嘅地方

這位讀者現已向UTHK大會正式發信投訴,並要求大會退回報名費。

投訴嘅內容,其實亦與某高手級跑手嘅facebook留言不謀而合。呢位高手喺facebook留言話,UTHK因為主辦大會,喺開賽前幾個月拆夥,所以呢場比賽係喺缺乏工作人員嘅情況之下開跑。

而呢位高手亦有赴會出賽,仲見識到有幽靈checkpoint,即係無人、無水、無食物,而外國選手驚成績不獲確認,就唯有自己寫低到埗時間。就算有人嘅檢查站,唔少工作人員要做足24小時。而呢位高手,最後亦因為指示不足,不斷行錯路,結果行多咗大概10公里。

究竟事實係點?UTHK又有咩解釋?期待主辦大會有進一步解釋。

呢個檢查站雖然都唔見有工作人員,但至於有幾水支。
呢個檢查站雖然都唔見有工作人員,但至於有幾個水樽,有幾個香蕉箱。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[讀者來料] 渣馬跑手用假印搶頭位?
[渣馬數據分析] 一張圖睇下你跑成點
Fitz Running 跑步