Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 在雨中sub3
比賽早段(地點:旺角HSBC對出) (編按: 後面白帽是Fitz.hk好友洪松蔭)
比賽早段(地點:旺角HSBC對出)     (編按: 後面白帽是Fitz.hk好友洪松蔭)

今年香港渣馬20週年,亦係首次 “升格”為IAAF金標賽事,加上首次跑經旺角彌敦道,理應跑出佳績嘅難度減低,只不過天意弄人,比賽當日滂沱大雨,跑得格外狼狽,但無損各位參賽者,義工及打氣嘅熱情。

今年雖則能夠sub 3,成功修復去年失地做 “千金先生”,但對比番自己兩年前香港渣馬嘅成績,其實未如理想。回顧我今年度賽季賽事規劃,特別係海外賽事,相對於大多數嘅香港跑友進取,當大多數跑友走向日本參加馬拉松,我則反其道而行,走到炎熱嘅東南亞挑戰,但遇上不少 “意外”,更不幸成為香港跑界嘅笑話,只不過如果唔係”曼谷渣打超半馬”事件,我未必在往後嘅比賽(澳門半馬、石崗30km同埋今年香港渣馬)交出應有水準。

汲取去年未能sub3嘅教訓,加上要走出低谷,我就將自己兩年前香港渣馬嘅成功經驗 “複製”,不論衣著同跑法,大致同兩年前一樣。

今年比賽初段跑經彌敦道,在一條長直路下,頭3km pacing 每km更係3’40”以下(3’31” 3’35” 3’33”),但當跑上昂船洲大橋果陣,一群女子精英跑手追上,加上當時開始落雨,我就減慢步伐,跟隨到差唔多到青馬大橋折返點。
比賽中段,我已經同一群女子精英跑手 “脫節”,係餘下嘅途程只好以自己嘅步速跑,由於天雨關係,跑經半馬及30km位置時,都比兩年前慢,但幸好當時仍有機會在雨中,跑出接近我當年嘅水準,只可惜過咗西隧後,情況未如預期,更不幸於最後2、3公里右腳間歇性抽筋,結果只好以 “側過側田” 咁捱番終點,情況同兩年前比真係差天共地,結果我最終只能以2個鐘頭53分完賽,*第3次全馬sub3。

跑到西隧口,名符其實獨自係雨中漫步
跑到西隧口,名符其實獨自係雨中漫步
捱到番終點,終於笑得出啦(相片來源:M21)
捱到番終點,終於笑得出啦(相片來源:M21)

跑完之後,其實我仲有另一樣嘢要做,就係影相,雖則當時仲落緊雨,但影都唔少相熟嘅跑友,沙跑會嘅Mankit、屯門 “愛跑”之友嘅Mingo同埋Teamadidas 嘅Margaret同Alice 等。

又影咗一堆張,自從2013年香港渣馬開始跑全馬之後,已經再冇影過呢場
又影咗一堆張,自從2013年香港渣馬開始跑全馬之後,已經再冇影過呢場

與我相熟嘅跑友都會知道,2017我將會放棄多年黎賽事周邊安排引人垢病嘅 “香港渣馬”,繼而進軍杜拜,經過今年“香港渣馬” sub3 後,我來年進軍杜拜嘅決心將更加鮮明。當然有差唔多一年嘅時間去plan,可以再慢慢諗。

*註:我報過名嘅全馬有6場,除左1場係馬來西亞之外,其他全部都係香港,但成功舉行嘅只有5場,分別係城門河皇者之戰 (2014) 同埋香港渣馬 (2013-2016)。

後記:
今年香港渣馬係我2016年第一個比賽,而我下個全馬就會係3月頭台灣 “北馬雙溪櫻花馬拉松”,係遠赴台灣跑之前,我將會係2月參加2-3場嘅本地賽事,有緣嘅話就黎 “集郵” 啦!^^

心夢之城Facebook專頁

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
澳門半馬記
快閃曼谷
Sam@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。