Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 澳門半馬記
澳門半馬記1
賽前同其他香港跑手自拍

澳門馬拉松已於禮拜日順利舉行,同日其實中港澳三地都有不同嘅比賽舉行,鑑於本地賽事來來去去都係跑果幾個地方,加上澳門馬拉松係我早年接觸長跑第一個有興趣想參加嘅海外賽事,今個年度賽季亦適逢我實行接二連三海外賽事嘅賽程,於是就報埋澳門馬拉松。

今次澳門馬拉松同我之前去曼谷渣馬一樣,都係跑半馬,只不過賽前好多人都係對於我跑海外比賽充滿戒心,經歷過兩次馬來西亞賽事取消,加上曼谷渣打半馬跑多接近7km嘅陰霾下,我今次真係要痛定思痛,呢次澳門半馬雖則拎獎機會比較渺茫,但難得有家人陪同一齊到澳門,呢次真係要做番齣好戲,重拾2014年香港渣馬嘅風采。

2015年12月6日朝早6 點,大約600名香港跑手,連同其餘二千多名澳門及其他國家,全馬及半馬參賽跑手準時於起步點開跑,場地質素平平,我頭500m起跑展步不順,要左穿右插才能跑到前列位置,頭10km路段我大部分跟著其中一位澳門頂尖跑手的步伐前進,當跑到澳門大學橫琴校區嘅河底隧道,個別半馬跑手已開始回程,眼見我係分齡組別獎項中還有力爭入一席之際,當然繼續撐到底。最後1-2km,緊隨半馬女子全場冠軍跑到終點,最後以1:19’03” 完成,全場第11名,組別第5,首次登上國際賽事嘅頒獎台。

終於 “榜上有名”啦
終於 “榜上有名”啦

比賽過後,又要積極備戰,迎接來年香港渣馬,但係香港渣馬之前就迎接另一個挑戰,就係月尾舉行嘅 “石崗30km賽” 。

與其他香港得獎跑手合照
與其他香港得獎跑手合照
比賽留影
比賽留影

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
快閃曼谷
[馬來西亞布城] Let’s Red to Putrajaya
Sam@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。