Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 搵個籮柚跟尾?

搵個籮柚跟尾有人話體育香港無人睇,體育文章網站好難搞,而我覺得既然揸得支筆,我希望寫嘅嘢係唔鍾意體育嘅人都鐘意睇,所以我選擇「睇肉」路線,我要用食色性也去打破市場定律,要用偽文青得嚟又帶點麻甩嘅角度去挑戰比跑褲更露肉嘅尺度。

陳綺貞有首歌叫失敗者的飛翔,而我想分享嘅係失敗者嘅專長,猶記得好幾年自己第一次同何國良(我嘅前節目主持人)去沙田嗰頭跑去大埔,天氣凍凍地,個身濕濕地,跑完隻腳表面冰冰地,然後小便嘅時候,發現縮縮地,差不多係要搵番出嚟先去到洗手間,當時我發現,跑步嘅時候,小弟弟係會避靜同避震。

從而亦都引申一個問題,研究話男人每六秒就有性幻想(定係六分鐘呢?)總之密唔密好睇個人修為啦。咁跑步嘅時間又有無性幻想或者有無反應能力呢?我本人覺得係一個非常科學同埋值得National Geographic 開個研究嘅題目。

(利益申報:本人跑步嘅時候真係絕對無)我直覺覺得一個男人跑緊步,d血無聚去某一度,雖然跑到隻狗咁但都無可能有咩思考空間。所以d tbb劇集成日講d男人出面有件,然後冷落正室嘅藉口都係「我今日好攰」。更何況宜家係爆攰?(唔知女士又有無時間跑步思歪呢,鍾意可以留言或者pm,真心想知)

雖然頭腦唔清醒,但身體最誠實,我本人亦都會有意無意,打正旗號做個stalker死跟,咁有得揀無奶油跟個大隻佬架。

我坦白分析幾種心態:

1. 驢仔都要搵舊蘿蔔,視覺刺激下,跑得咁辛苦都有份安慰
2. 比女人跑在前面,爭勝心會加強
3. 純藝術角度欣賞身型、跑姿同埋服裝
4. 從人類學角度觀察不同種類身體機能嘅運用
5. 換句話說「睇肉」精神

(失敗者的專長,專業跑手切勿模仿)

某程度上發現,創造人腦嘅偉大,好似霍金套戲一樣,身體殘缺但唔代表無能,相反,無能之時亦不代表無諗嘢。

做過「搵個籮柚跟尾」呢個偉大實驗嘅人,你第一時間諗番起嘅畫面又係咩呢?

1. 七色彩帶心悠款嘅少女
2. 瘦削阿徐形長跑專家
3. 宿舍訓醒闊身大學跑衫嘅學生妹
4. 汗衣濕身極少布嘅abc
5. 包哂膝頭競步嘅西洋女子(大件頭)
6. 健身房衝出嚟嘅肌肉型黑妹

仲有好多好多,你又喜歡跟邊一個尾呢?我覺得唔同選擇都幾反映你對比賽嘅心態。

起初我開始頭5km,仲有心機跑,我會跟心悠,可以當廣告咁睇,通常呢種女仔都有條仔喺側邊,結果你感覺到佢地跑步係為左靚,為左吸引其他人,亦因為多左個男人,慢慢就會無癮。

好10km,要搵個無仔跟身,好快你就聚焦阿徐身上,真心覺得佢跑得好好,但原來跑得太好又會減低女人味,點解?因為大佬我都跟唔到佢喇,自卑感頓然而生。

汰強留弱,跟個U tee 妹妹,又嫌人姐手姐腳準備不足,擔心佢跑唔哂。當呢班剛起身嘅喺20km度墮後,健身型同競步型會同時出現,原來先知大家係friend嚟,佢地一來可能舊患,捱到30km,一拐一拐,一係就太大舊肉,重磅得滯,大家一齊等撞牆,平排跑直頭係buddy。呢個時候汗衫妹妹就會出現,你想跟嗰陣又唔見,無心機佢又跑去左前面,一快一慢,若隱若現。

去到呢度,「搵個籮柚跟尾」嘅戰術,發揮到最後關鍵,生命開始循環,最後一兩公里,七彩嘅跑步情侶會出現番,甚至乎會各自搵食,去到就去,「我要攝佢條仔個位」,諗啫,無咁誇。

咬緊牙關同自己講,「呢個籮柚我要跟到尾」,衝呀。

呢個係從兩性心理學發展嘅一套跑法,多謝籮柚,42km 辛苦哂,你是我的精神食糧。

更多:
馬拉松式高潮
Law少其他文章
Fitz跑步文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。