Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 星港大戰 香港加油: HKSG Twin City Ultra

上文《人生下半場我換咗班friend》說到步入中年或退休後,舊電跌落low level,缺乏動力,也沒有了GPS,失去方向。老咗之後好像主要等兩件事情發生,一是等阿仔/阿女約你食飯,二是等死,悲但真!

其實人生可以不依這個劇本演出。

幾日前收到「三嬸一叔」May 姐 WhatsApp,她和R大嬸會組隊參加一項賽事,問我可唔可以做她們的support team manager?見她還這麼尊重我,仍叫我做 manager,未知是什麼活動便二話不說便答應了。

原來她們參加「HKSG Twin City Ultra 香港 – 新加坡虛擬跑雙城大挑戰」,12/12-31/12 二十日內,在香港走四個水塘的指定路線 (任擇),繞圈鬥累積里數,時間和圈數不限,跑得幾多得幾多,可 solo 或二人組隊,星加坡方面只提供一個賽場,在麥里芝蓄水池繞一個10K的圈。(詳情可參考上面條link)

星港對決,戰火已燃

C大嬸一聽到,覺得除了是「三嬸一叔」再戰江湖的機會之外,也希望藉此為港增光,埋單總里數跑贏星加坡。提起星加坡,唔講由之可,講起就好欣賞,近十年好多瓣都跑贏香港,此次星港鬥一番,係時候集氣,組成復仇者聯盟。參加者名單見到有外星人曾小強名字,令港方戰鬥力大增。

C大嬸發動跑班同學參加,初期踫到冰山,同學反應不太熱烈,唔去馬或抱猶豫態度的原因眾多: 我個 schedule 好 full 噃、嘩跑20日好攰啫、我咁慢、搵唔到 teammate 呀我……。

其實一切都源於唔了解,C大嬸細心解釋疑團,20日賽期內有幾多日得閒就跑幾多日,最少可以跑一圈  (約6K) 已可以上報里數。因為唔係鬥快,不用爆肺,復康跑、浪漫跑、樂趣跑完全冇問題,唔駛做FKT。搵隊友也易,因為可以分開完成任務,不是尋找 soulmate,甚至不見一面也可以,只要報數時入番同一 team 便成,不太相熟的也可成團。(不過記住要遵守限聚令和社交距離)

C大嬸正構思一個目標里數,希望齊心事成,成為跑班共同達致的目標,為港也為班出力,把活動套上雙重光環。當然更重要的,提醒同學仔活動可以免費報名,有同樣獲獎機會。同學開始熱起來,紛紛呼朋喚友組隊,兩日之內已有組成十多隊報名,(入呢條link 大家會見到 Crazy Running XXXX 就係 豐山跑班 啲巴打同絲打)

集氣,用腳撐港

不是做每件事都要有什麼大意義,但有意義比冇意義來得有動力和熱血,即係有番電和 GPS! 走一個圈水塘的意義,是表達對香港的一份愛和支持,性價比高,值得我們用腳去撐!


文章為作者意見,不代表Fitz立場。