Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [渣馬備戰] 又濕又凍9個準備 (我的復仇大計)
中央氣象台嘅預測,1月17日,雨量有10-25毫米。唔算大雨,不過絕唔係毛毛雨。
中央氣象台嘅預測,1月17日,雨量有10-25毫米。唔算大雨,不過絕唔係毛毛雨。

報告天氣先:
多個天文組織(香港天文台、香港地下天文台、大陸氣象台、台灣氣象局……)均一致預測,星期日會有雨,仲要係大雨。而且,一度強烈嘅冷鋒將會喺星期日到達,到時氣溫會急降。喺呢一刻,諗到嘅景象會係:

  1. 全身濕透(最慘一定係濕鞋濕襪)
  2. 好凍,好凍,好凍。
  3. 跑去到三條大橋,畀啲北風吹得更加凍(好彩仲算係初段,應該仲有力跑)
  4. 條路好跣,想快都唔得。
  5. 入到西隧雖然會暖啲,但個人濕晒,幾百幾千人焗喺入面,可能仲辛苦
  6.  一個唔覺意抽筋腳痛,唔跑得要行,咁就變咗又痛又凍,雙重煎熬。
  7. 就算完賽返到終點,如果唔可以第一時間換衫,隨時大病一場。

諗到呢到有啲驚。至於點應付水戰,就可以參考《[渣馬備戰] 6個打水戰的準備 》。(呢篇文集合各位bloggers嘅經驗寫成,單係山雞就有兩次毅行者遇著落大雨!)

波士頓馬拉松有專用雨褸派,渣馬都係金級賽事,點解我哋仲要去7仔買雨褸?
波士頓馬拉松有專用雨褸派,渣馬都係金級賽事,點解我哋仲要去7仔買雨褸?

對於落雨+寒冷嘅天氣,我會有9項準備

  1. 較好眼鏡:四眼佬好怕一路跑一路托眼鏡
  2. 戴cap帽:防寒之外,最緊要係擋咗雨水整濕眼鏡(四眼佬係好麻煩)
  3. 風褸:驚自己要行,要上巴士用嚟保暖
  4. 紙巾:抹眼鏡
  5. 全身重要地方搽晒花士令,腳板貼晒膠布。
  6. 電話要用密實袋袋好
  7. 帶現金帶八達通:若果又凍又濕又要上岸,唔通真係要企定定淋住雨等巴士?若果有路走,我會索性截的士、搭地鐵囉…… (根據大會規則,就算上岸都唔可以離開賽道㗎。)
  8. 多帶朱古力(靠大會提供驚唔夠)
  9. 寄存行李:衫褲鞋襪 + 羽絨 + 雨遮 (真係驚淋病)

跑完之後,會隨即去維園泳池沖熱水涼!(記得帶八達通及硬幣存物)

又濕又凍10個準備2最壞打算:
渣馬大會喺星期四夜晚發出新聞稿,就叫大家留意比賽日凌晨三點有無公布(見上圖)。

不過,就算係落大雨,都應該唔會係紅雨啩。反而最擔心係因為雷暴而要中途腰斬。

渣打馬拉松講返自己復咩仇:
2015年嘅渣馬。當時我跑完42.195公里後,竟然發覺畀人DQ咗(取消資格),而大會嘅答覆,就係話我「上咗掃尾巴士」。(見舊文《[渣馬] 我無上巴士 你唔好屈我》)。

由於舊年嘅事,我入唔到官網嘅相簿,仲差啲連張初馬證書都無埋。所以希望,今年可以順順利利完成,堂堂正正咁返到終點,僅此而已。

最後,祝大家好運(希望天文台呢次估錯啦)

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[渣馬備戰] 6個打水戰的準備
[渣馬20周年感動呈獻] 救救小的的
[渣馬備戰] 2016渣打馬拉松路線探究(更新)
[渣馬備戰] 半馬全馬寄存行李安排 (2016年更新)
[渣馬備戰] 10K寄存行李多規距
渣馬專區@Fitz.hk