Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 渣馬惡夢の進擊的老細

今年渣馬,我 foresee 到係一場惡夢。

一切都係由那該死的 Corporate Challenge 開始。

我認我貪小便宜,唔想玩大會嘅大抽獎。見到公司有得報,諗住俾$500guarantee 有位喎,計落有so呀。點知,原來我諗我太簡單了。

兩日前,公司隊嘅負責人 call 咗個briefing,集合哂所有公司隊嘅同事講解賽道同埋派跑手包。當我匿埋喺最後嗰行玩轉珠嘅時候,突然有個人哄埋黎。

係我大大大老細。(死,俾佢見到我扮工時間玩轉珠,下個月份appraisal凍過水。)

佢:「喺呢度見到你真係好。我見你個跑手包,你都係跑全馬?」
我:「係呀。」

 佢用咗個「都」字…. 莫非…..

佢:「我都係。之前唔聽見你跑步嘅,你第一次跑?」
我:「唔係呀,之前自己抽。今次第三次跑。」
佢:「我之前都有跑過馬拉松。舊年同前年都跑十公里。係呢,你全馬諗住跑幾快?」

 又一個跑十公里馬拉松嘅人。安已不,我好想逃離現場。

我:「我好慢架。目標去到終點,5-6 個鐘左右啦。」
佢:「咁就啱啦,我哋應該差唔多時間,你做我pacer啦!」

WHAT?!

佢:「我第一隻全馬。又上橋又落隧道,天氣仲好似話好熱好濕,我好擔心番唔到終點。」

我其實真係好怕私人事同公司任何人上關係,尤其係我呢個可怕的大大老細。佢乃係一個年近60、未結婚、工作狂到星期六日都會番公司做嘢嘅奄尖女人。

佢:「有你喺度傍住我,我會放心好多。我哋早啲上線,5點喺尖沙咀地鐵站等。記得帶電話跑,我想喺青馬橋影相。一於咁話啦。」講完,佢就走開咗。

我連推嘅機會都冇……我可以點同佢講,其實已經冇得跑青馬? 可以想像到,當日我要化身成為佢身邊嘅妹仔,遞水遞蕉遞gel。我究竟做錯啲咩?

可憐的我,用咗半年時間俾心機練,諗住今次跑得好少少做430。唉,mola mola……

更多:
Fitz Facebook專頁
[毅行者] 識揀,一定揀個「毅行full cert男」做男友
Karena@Fitz
Fitz Hiking 行山

>


文章為作者意見,不代表Fitz立場。