Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [渣馬準備小貼士] 預防疾病篇
渣馬準備小貼士-預防疾病篇_03
個蛋糕雖然好正,唔知比賽前食唔食好呢?

比賽前最忌兩樣野,一係傷二係病,今日就同大家分享下預防比賽前病的小技巧,歡迎大家有好方法都留言分享!

我都算係藥煲一名,成日都會病,每次病都搞好耐先好返晒。一般而言,比賽前因為訓練量的增加,令到身體疲倦,抵抗力下降。而最易中招的一般係傷風感冒、肚痾胃痛、喉嚨痛等,預防的方法大致如下:

  1. 平時我無食開d 咩維他命丸之類,不過因應練習強度的增加,而抵抗力的下降,我不時會補充適量的維他命,以增強抵抗力。(進食前建議先向醫生查詢)
  2. 飲食方面會食多d有營養的食物,加強吸收維他命。同時亦避免進食生冷/容易肚痾/刺激性食物,凍飲/酒精都建議盡量少飲。

    渣馬準備小貼士-預防疾病篇_01
    酒精少飲為妙
  3. 保暖方面,最近天氣都經常忽冷忽熱,好易冷親,所以要緊記留意天氣情況,盡量保暖。另外,都要注意氣管保暖,以免傷及氣管。落雨亦要考慮清楚是否適合出去跑步,即使淋濕了,亦盡快更換濕衫及沖個熱水涼!
  4. 最緊要…早睡早起,養足精神!
渣馬準備小貼士-預防疾病篇_02
圖片來源:http://katrina0604.pixnet.net

沙田跑友會 Shatin Runners Facebook群組

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
2016渣馬準備小貼士—長課後篇
[渣馬備戰] 10K賽道攻略
[渣馬備戰] 半馬新路線 跑入MK
[渣馬備戰] 2016渣打馬拉松路線探究
渣馬專區@Fitz.hk


文章為作者意見,不代表Fitz立場。