Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [練跑筆記] 新手的第一次跑賽

練跑筆記 — 第一次跑賽0019 February 2015

話說之前日一早執好晒袋,早睡早起,準備比賽日五點起身食完早餐搭頭班車出發。當日天都未光就起身,還比預期早到場地,似乎一切盡在掌握之中(除了漏了執返對眼,樣衰無極限)。但原來百密都總會有幾疏,最疏之一乃買漏梳蕉。

本來想買梳蕉可以早餐加料,又或者袋定喺身,去到未夠鐘都可以食吓。不知是否就係爭條蕉,又或者今早太早食早餐,到寄晒袋熱緊身時竟然見肚餓!心想著背囊裡面遙遠的包,但起跑時間又就到,唯有默念袁崇煥金句頂硬上。

出師不利又何止一單。一向跑步時都有用電話APP track GPS和時間,同時用來聽歌激勵士氣。點知,一起步嘅時候,一按start制,部陽壽將盡嘅電話竟然未跑先撞牆,以黑畫面來迎接我衝過起跑線嘅一刻……須 知道呢部老嘢(陰公,人哋得四歲咋)開關制已廢,死機一定要插電先叫得返醒,換句話說,我全程無電話用。無歌聽事小,無得track時間同pacing真的好無安全感,完全因不到時間。最慘的是,隻電子錶無電無得戴,於是睇時間只能靠手上一隻行•針•錶!真個是拎出來睇都驚俾人笑,你話情何以堪呢⋯⋯

跑得衰就唯有賴地硬,賽道窄開頭幾K經常塞人,就住就住其實跑得仲辛苦。怪不得教練說他跑步無事,但行街總會面青青。3K左右,不知是否太緊張所以膊頭太 緊,右肩和手臂開始酸痛。得承認我意志很薄弱,起步一連幾個打擊已經令我無心戀戰,無想要追時間,於是跑到6K左右開始「小掩」痛,已開始跑吓行吓。皆因 比賽主題是玩具,我也湊熱鬧,帶了頂恐龍公仔帽上陣。沒有追時間,就唯有用恐龍仔安慰自己,都是leisure run啫。

途中明顯血糖低無力,一路期待途中有補給,但跑10K的我其實諗多咗,有水你飲已經好好,鬼叫自己食唔飽。半路見有運動飲品站,以為有救,衝埋去隊了一杯先知死—痰上頸,搞到之後有朱古力派都唔敢食。經一事長一智,下次都係飲水好了。

跑到最後1K大直路,碰上班上跑差不多的同學,打了招呼之後,她丟下一句:「最後1K,衝埋佢咯。」便加速揚長而去。我想她應該是想跟我說不如一齊衝,但無奈我已失去鬥志,也失去力量,只能繼續龜速前進。

衝線之後,雖然是第一次完成10K比賽,但沒有太興奮,因為看著epic fail 行針錶也自知比平時練習差,有點失望。但是反正是第一次,無論如何都PB,那就算了。啪返隻蕉,又繼續上路。香蕉更多:
[練跑筆記] 第一次Interval 沒有放棄的理由
[練跑筆記] 街馬賽前回顧
Fitz Blogger Boni
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。