Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [赤足跑] 赤足的第一滴血

第一滴血_f熱辣辣龍舟跑

星期六(6月20日)朝早,又係青公約跑。預期同上星期咁樣,又係去到青龍頭8k返轉頭。去程可以保持大約6分/k左右,回程太陽已經高掛,太熱跑得好辛苦。兜入到嘉頓公園仔嘅飲水機補水,將起程剩低嘅半包寶礦力粉,倒埋入水樽度。……用粉自己開,比成枝買樽裝,既環保又慳返好多。寶礦力含有電解質,適合運動大量出汗後,可以迅速補充體液。但係如果只跑10K,咁飲清水就得,唔需要咁補充。尤其係日常間,如果當解渴咁飲,飲得多會肥㗎。寶礦力仲出咗一種塩熱糖,將成份濃縮成一粒糖,跑步時食咗,然後再飲水就得,佢有兩種唔同嘅味道。尼種寶礦力糖唔係四圍有得賣,可以上網搵地址。至於跑步補充鹽餅,細佬我就唔多主張。能量棒試過後,亦唔再食,呢個只係習慣啫。

赤足第一滴血
我哋經由豪宅開放嘅海濱兜入去,果度幾靚。補充咗水之後,撻唔番著,越跑越立糯,亞力士陳跑得多哋烈陽,逐漸遠我而去。同上個星期六咁樣路程,今勻腳板反應大好多,前掌開始痛。可能之前數日,曾經狂奔,其後接著又做間遏跑,未充分恢復啩。回程艷陽高高掛,更加熱到爆曬偈。平移跑姿本來就遞腳唔高,分心之下,右腳二指磨薑,首次赤足流蚊飯(出血)。

平移與姿勢跑類同,嚴格來講,首先觸地點在前掌嘅蹠球部。但赤足以來,腳底最大變化,是穿鞋迫出來的厚繭漸退,卻是在前掌中間,長出肉墊,大概仿如擅於跳躍的貓之腳墊。

功力所限,腳底觸地點生痛,只好放緩。若咬牙死撐,便將導致水泡,繼而形成出血。赤足初衷,目的只是訓練,引起受傷,便違反本意。日後參與賽事,是否赤足,將依循身體之反饋。若穿鞋,將盡量選擇平底赤足鞋。

今日早上氣溫,竟然高達33度,唔怪之得跑17K都咁辛苦。睇嚟下星期約跑,需要再提早,或改係有樹陰嘅地方跑啦。……原來尼日,係少有咁高溫嘅龍舟節日。今勻跑完,睇怕要休番兩日,畀腳板修復至得。其間,可以順理成章,去健身操下肌腱力量。第一滴血02且說健身
我之健身,大概由於打乒乓球,不慎令脊椎受傷,臥於床上不能動彈數天。此後便開始健身,也由那時起,幾乎每天保持運動,曾經乒乓、跑步、游泳、健身,幾棲並舉。直至數年前,才逐漸獨沽長跑一味。

日前的青公約跑,酷熱難當之下,偶爾脫去背心,來過光豬六壯士合照。站於六塊腹肌的榮少身傍,實在相形見拙。也因此而痛下決心,以後多抽時間作健身。

健身可以塑造身形,也是增加肌肉力量的便捷途徑,這是各項運動的必然輔助手段。有些器械動作,可以有效增強跑步的下肢力量。增加肌腱力量,有助提昇跑步成績,也有助防止傷患。跑步前後,或雖要遏腳時,正好加插健身。坐言起行,在家中小露臺凹位,按裝不銹鋼管,可作引體向上的單槓,再以兩張小矮凳,便可作掌上壓。……如此,就隨時能夠作上身之健身。居住樓下,便有連鎖健身室。

重作馮婦,才驚覺肌肉力量嚴重流失。以前徒手引體向上,可作拾多次,現在竟然只有三數下。掌上壓大概可作貳、叁拾次,倒退至只能作數次。目前上胸36吋,縮水3~4吋。長期只練習長跑,體重大概減輕數磅,可能就是流失的肌肉份量。……一切只好從新操練,期以三月或半年,可以開始有所改善。

知易行難,立此存照。第一滴血03

facebook群組「香港赤足跑步」

更多:
[赤足跑] 跑手必讀的三本好書
[香港赤足跑] 完美的跑姿
盧松昌其他文章
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。