Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [雷利衛徑長征2017] 君子報仇 真係要十年先未晚?!

 

兩年前,小弟見自己都跑左幾年步,又以完成毅行為目標,就膽粗粗同友人報名參加雷利長征2015,一試身手。當年比賽前自問都做左相當充裕嘅準備,奈何未夠班即係未夠班,比賽無耐已經開始抽筋,去到後段更加落起大雨,氣溫驟降,身心力不足嘅情況下,只好黯然剪帶 T.T

雷利長征 2015

雖然呢一次嘅切碎打擊好大,但亦都好好認知自己嘅不足同無知,決心更加認真去預備! 喺呢兩年間,我地跑左幾隻馬,亦完全左幾個山賽: 苗圃42,毅行者,UTMT 50。到左今年,覺得係時候啦,係時候要一雪兩年前之恥!

當雷利2017開始接受報名,我同友人二話不說,即刻報名! 磨刀兩年,今次一定要見到血! 今年同兩年前嘅唔同係由二人隊伍變成四人隊伍,加入左兩個高手,組成SKBJ! 目標二十個鐘內完成。

轉眼就到左14/10比賽日。比賽當日天氣好到不得了! 明明一星期前仲係熱到傻,嗰日就天陰陰,乾爽涼快,絕對係比賽嘅最理想天氣,但係就掛住一號風球。由於我地係混合隊,所以0930先出發,而男子同精英隊就0800出發。我地大約8:30去到起步點,登記下,check 下裝備,寄存行李,影下相咁,好快就到起步時間!

SKBJ

嗶聲一響! 比賽正式開始,我地懷住輕鬆嘅心情慢慢 jog 去紫羅蘭山-第一個大佬,可能天氣太好,隊友狀態又好,無預期中咁辛苦,比原定時間快左半個鏡去到鰂魚涌 support point。

鰂魚涌 Support point

飲飽食醉後重新出發,五桂,東洋都順利過渡。去到獅子亭嘅時候,突然收到友人 msg,話我地居然排梗第二! 實在難以置信! 於是我地繼續全速前進! 喺孖指徑嘅時候有少少雨粉,但我地唔理咁多,繼續前進。

沙田㘭道
第二!

當我地過左 CP7,過梗去太和嘅時候,撞到一隊旋風168嘅師兄,吹水期間突然得知原來已經掛左三號風球,個心即刻沉一沉,心唸:唔係呀,又完唔到?! 而且今次好大機會拎獎喎! 當下即刻加快腳步,希望大會 cut off 之前我地會趕得切完成!

去到太和 support point,匆匆整頓好行裝之後就快快起程! 當我地就快去到九龍坑山,收到友人嘅電話。[喂,大會話21:30之後所有 checkpoint 都會 cut off 喎! 你地打去 confirm 下!] 二話不說即刻打電話,換來嘅係絕望嘅真相……我地望下錶,2030……一個鐘我唸曉飛都過唔到八仙嶺,意味住今次嘅報仇係失敗嘅……而且本來到手嘅獎項都無左……

出發前
Cut-off

謀事在人,成事在天。我仲會唔會再三挑戰雷利,呢刻我唔知! 我淨係知衛奕信唔多 like 我! 不過我好慶幸我有一班好隊友,好朋友做 support! 雖然結果唔多理想,但至過程我好 enjoy!

SKBJ!


更多:
Fitz Facebook專頁
[披著馬騮皮的魚] 從DNF到圖騰跑16K冠軍
[Lena Mama 運動女人40+] 苗圃奪亞的賽後檢討
[再戰苗圃] 由「梗頸四」到冠軍 從失敗中學習
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。