Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [100K倉鼠跑] 有人跑多咗十幾個圈!

100K倉鼠跑-超級馬拉松f上星期葵青運動場舉辦了別開生面的100K超級馬拉松繞圈比賽,一眾熟悉的跑手都有參加(如陳國強KK,而盧松昌盧SIR更以簡便赤足鞋參戰),但奇怪係,比賽完畢後,不太看到跑手談論這次比賽。直到幾天後,讀到盧SIR分享的一則評論,就明白了為何跑手都不願多談了。

這則評論發表於「香港長跑網」,原文標題為《一個好垃圾的比賽主辦單位!》。

文章重點如下:

  1. 「當日大會晶片計時出錯,地氈常detect唔到,計少咗圈,小叻40圈之前跑多咗起碼1次,61圈跑咗2次,88圈跑咗起碼3次……明明好多人跑多咗,但大會唔認數,亦都唔想辦法補救……據聞有前列跑手跑多咗20個圈, 勉強計佢完成!」
  2. 「當日有選手在選手自行補給區偷咗我半支保礦力和半支可樂,我放咗入自己no.和名的袋入面,仲要有個盒裝住…… 個賊仔飲晒剩返2個空樽喺隔離位,超級無品… 如果係下午好熱時, 我無晒野飲真係死得……」
  3. 「旁邊仲聽到有花生友觀眾話,橫掂你地都係百幾二百個圈係咁跑㗎啦,跑多咗有咩所謂~ 我即時講,你跑丫笨?!」
  4. 「第二日幫公司跑接力……正當小叻最後加速,追緊前面對手時,喺200米果度,有個裁判突然截停我地……於是即刻落返跑道,行返終點,但一來蝕咗時間,二來我無過200米地氈,依大會講果個圈唔計~」

100K倉鼠跑報告01而盧松昌盧SIR話佢最少畀人計少兩個圈(即係多跑800米),佢亦留言話:
「批評葵涌超級倉鼠賽的一篇賽後感想,作者小叻話:“一定唔會再參加”……據本人之接觸,有同感者不止作者。……」100K倉鼠跑報告02網友Bowling68話:「應該超過十個被數少圈,兒戲到跑手自己 show 手錶紀錄都得,哈!」

實情係點,我唔喺現場真係不便評論。不過跑手千辛萬苦跑足50、100K,主辦單位又有無認真看待過?搞長跑比賽嘅主辦單位,往往視跑手為一堆數字,渣馬如是,超馬亦如是……

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
香港長跑行山比賽
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。