Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [Translantau] 發展就是硬道理? 大嶼山景觀難保
圖:張思縈

每年3月都有山賽盛事「大嶼100」Translantau,今年於3月10日至12日舉行。不過隨住政府去年正式成立「大嶼山發展諮詢委員會」,並於2016年年底發表諮詢報告後,大嶼山將成為集「休閒、旅遊、居住、經濟貿易」嘅「大都會」。

一字記之曰:起!(起樓,起路,起樓,起路,起樓,起路……)

圖:守護大嶼聯盟   (按圖放大)

好在,政府計劃裏面暫時都未講到剷走鳳凰山大東山,N年後嘅「大嶼100」應該仲有地方作賽,最多咪上落鳳凰山50次囉。不過,當東澳古道嘅無敵海景已經有條長長嘅港珠澳大橋擋住,以後「大嶼100」嘅景觀,相信會有急劇變化。

東澳古道的大橋景 (圖: Nana)



以下係大嶼100嘅檢查站,以及當地有可能發展項目:

資料:Translantau、守護大嶼聯盟

喺「發展就是硬道理」之下,大家就好好珍惜呢片咁美好嘅環境了。

後話
大嶼100喺梅窩起步當日,中環嘅立法會就舉行公聽會,就大嶼山發展諮詢公眾,睇嚟上天真係好鍾意開玩笑。會議情況,可留意守護大嶼聯盟

Translantau官方網站

Translantau Facebook 專頁

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
香港山賽 (越野跑) 的 半馬 全馬 及 超馬
[香港的馬拉松] 全馬 半馬 及 超馬
[Translantau 100] 義工的使命
Fitz Running 跑步