Fitz > 運動 Sports > 衝浪 Surfing > 衝浪唔洗睇風水,立式單槳玩法~!

衝浪唔洗睇風水0110月11日星期日,有幸出席一個由浪高長岸舉辦的水上活動比賽,2015 LCS CUP (Skimboard and SUP competition 2015)。天氣開始清涼,太陽也不是十分猛烈,可以不用太忙碌地搽太陽油,也算是美事。

SUP
假若你不知道 『SUP』是什麼,先讓我簡單介紹一下。『SUP』的長寫是 StandUp Paddleboarding (立式單槳衝浪),簡單來說就是站在一塊衝浪板上,用單槳來潑水推動自己前進。衝浪唔洗睇風水05Surf & Sup
小女本身是衝浪者,對於SUP其實是菜鳥一名,發現SUP同Surfing雖則萬變不離其宗,但由玩法和感覺,以至肌肉掌握等都大有不同。

SUP的站立姿勢是平腳企,對於腰力、腳力和臂力的需求超越Surfing,而Surfing 就前後腳企。衝浪唔洗睇風水04衝浪要看水流,風帆要有風,但Sup 就不受這些被動因素所影響,可以主動地利用自己的力量推進。

其實SUP玩法很多,例如在板上做瑜珈、在大浪灣可以爬到石澳或用作衝浪。如果技術好平衡好,還可以坐上兩個人也不是問題!衝浪唔洗睇風水10有試過無浪時到大浪灣或大嶼山浪高長岸玩SUP,但當然是懶懶地爬。而當日我就試玩200米比賽,落水爬直路覺得完全冇問題,但發現原來自己根本不懂轉彎, 唔小心板頭撞去另一參賽者板尾, 之後我一直講『對唔住呀!對唔住呀!』,但那參賽者極度投入根本冇閒理會我,一直爬一直爬,我就坐了一程順風車轉彎,再繼續我的比賽。衝浪唔洗睇風水08我發現逆風而爬比較吃力,但最後傻傻的竟然入了決賽…在我的體力還未恢復好的10分鐘後又到決賽了!今次出到海冇初賽幸運有順風車坐,發現自己體能原來很差,因為爬200米後跑上沙灘衝過終點時已經氣喘了!衝浪唔洗睇風水12但很開心多了一個比賽經驗!我真的要好好地練體能!

多謝各位的教導、浪高長岸和Ad hoc Marketing,

當然要多謝我的Sponsor:O’Neill 的膠衣 :))

衝浪唔洗睇風水11PingTing C on Instagram

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
向著太平洋流的鹽血,香港人到台灣花蓮衝浪小記!
游泳者的營養冷知識! 快看看您答對幾個?
游水減肥,可減幾多卡路里?


文章為作者意見,不代表Fitz立場。