Fitz > 運動 Sports > 游泳 Swimming > 3個水中閉氣的小技巧

講起閉氣嘅世界紀錄成22分鐘咁耐! 何巴巴當然冇咁耐啦,但游水嘅時候好多小朋友甚至初學者都成日遇到唔同問題,今次何巴巴想同咁多位分享一下3個閉氣的小技巧:

1. 閉氣前的吸氣

要盡量深深吸氣,使口腔及胸口有脹起感覺;當體內氣壓足夠大時,水便難以突破此氣壓屏障進入口鼻。

2. 頭部入水角度

初學者在淺水區彎腰練習閉氣,因為彎腰幅度過大,以致鼻孔朝向天,而基於水向下流的定理,水自動慢慢流入鼻孔;取而代之,我們應該盡量保持上半身垂直的下潛,利用屈膝等等方法,令下潛時候,可以保持鼻孔向下,這樣,水便不容易流入鼻孔。

3. 上水時抹擦鼻子

閉氣過後,不免有少量池水停留鼻腔內;利用捏鼻子或用毛巾吸收池水,便可避免重新吸氣時嗆水。

有咩唔明記得留言問何巴巴👇何巴巴好想瘋狂答大家問題呀!!!

何巴巴游泳池 – 您的學游水資訊集中地 Facebook 專頁


文章為作者意見,不代表Fitz立場。