Fitz > 生活 Life > 旅遊 Travel > [果屎去非洲] 我拼命過生存 (七)

 

攻頂前一晚失眠,是傳統…

Porters 不攻頂,所以晚上不停說話。我不確定自己有否入睡,但晚上十一時已經要起來。

無錯呀,其實我無訓過呀!

Waiter 11時送上熱水。

11:30 手腳薑硬,笨手笨腳地穿上腳套。Kobe Bryant 千叮萬囑我,什麼都要穿上。我心諗…洗唔洗呀…..

12:00 摸黑出發。西人姥姥中途休息。之後已經沒有再看到她。

01:00 我好眼訓…點解去非洲的最高峰,都會見到城市的燈……呢個地球真係玩完

02:00… 因為,型是很重要的,所以我爬山通常都會帶上水袋,而在這種天氣下,水管駁口結冰了! 仆街無水!

“Did you bring your warm bottle?”
“no..”
“why not?”

其實,去 K2 果時我的裝備都無咁齊…果屎又無死到…今次掉以輕心,結果很麻煩,要拆水管…一拆就爆水,一離口又爆水…. 我隻手同手套濕哂,好凍! 今次真係 lai 野… 所以,我只好食 energy bar 為生。但誰不知 Kobe Bryant 自己咩都無,我既補給,其實要同佢 share!

03:00…不知是高原反應,還是回光反照,一路行一路眼訓… 但我向天一望,我見到流星!

“I saw a shooting star!”

Kobe Bryant 當時係背著我,同埋佢可能唔明…

流星,今次係我第二次見流星。流星同 disney 既流星一樣,條閃閃尾,由好多好多個爆炸組成 。

以前中秋好串咁係4000米賞月,今次又好串咁係非洲既雪山見到流星。

4:00 “keep moving your toes!” 其他隊的 guide 說。

果然,其他人都覺得很冷。我本人的手腳當然不例外…完全沒有感覺。別人磨拳擦掌,停下慢慢喝熱水。我就沒有這個 luxury。一停我就開始訓,同埋我無水。我唔想死係一座濕滯(無)雪山 ,我唔想 frostbite斬哂啲手指腳指,or 未死就俾人剔走。

5:00 愈來愈眼訓,d腳趾已經無感覺… 去到 Stella point (5685m),其實係一個 achievement。但當時天未光,只見一班沒精打彩的人呆在石下震抖。

“I have to keep going”

我無水,要上去,要速戰速決。

幾位站長,採取蝸牛步法,三秒走一步。我就走三步,停三秒。好快已經超前。but again,留意番,爬山不是比賽,應該慢慢行。但我真-係-好-撚-凍-同-好-撚-眼-訓。我唔想因為自己on9,俾人抬番落山。

6am 天還黑,終於到達山頂啦。

Uhuru Peak 就係 Kilimanjaro 的山頂,有5895m,又叫 roof of africa。呢個就係冰川,十年之內會完全融化。

ABC 西人等,原來就係站長。之前太黑,我見唔到樣。

“Shall we go down? The longer we stay here, the higher chance we get sick.”

Kobe Byrant 似乎好想放工。

是但啦,我都好眼訓…我都唔係未試過企係度訓著…

原路回程番去 Stella Point,其實都只不過是牌匾一個。

下山的路程什長,但一路是沾沾自喜的。

你imagine一下,攻頂成功,破了自己紀錄。係沙漠上,穿上最喜歡的gear, 拿著兩枝棍,大步大步地跑下山岥。背著陽光,捲起千堆沙,耳邊的是:

“You made it?”
“Are you the first one?”
“Already returned!”
“Somebody going reverse!?”
“No I don’t think so”
“congratssss!!!”

雖然,我是第二批登頂,只不過是第一個下山。但從來只有我喘著氣努力,看著別人成功登頂回程。回程路上,遇到粉紅色衫的男人,和一綠一藍 2R。除左因為我矮人半截本身已經是別人的強心針。我明白士氣的重要。因為我同綠色 friend 啲, 所以我地泥左個西式擁抱,之後西式打氣 ”15min morrre, hang in therrre!” (西式捲利發音)

衝到 basecamp,已是數小時後。我已經筋疲力盡,有d local人同個講 congratz,有d咩都無講,一手fist to fist…(其實啲人都幾 hip hop)


回到營地,waiter同我握手,並準備熱水。

“Wake up 2 hours later, we are going down”

今天的目的地其實是 Mweka camp。

其實,我下山的時候,發覺自己一隻眼視力模糊,那是經常發炎的左眼。第一個可能,是因為高山症,第二個可能,是因為通宵爬山眼乾。以上兩個可能,都是因為沒有喝水。 所以,我一口灌了500ml水,倒頭便睡。

兩小時後,繼續下山。下山變得十分容易,一下子便到達3000米的 Mweka Camp.

“Tomorrow, after breakfast, you give tips”

嘿嘿嘿嘿嘿嘿…你既狐狸尾巴老是常出現,我知道點做ga la.

(待續…)

原文載於 POSTCARD852
Postcard852 Facebook 專頁

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=101807

更多:
Fitz Facebook專頁
[果屎去非洲] 你要靜候再靜候 (四)
[果屎去非洲] 肚唔肚餓 煮個面你食呀…… (三)
[果屎去非洲] 眼睛張開身邊竟是誰 (二)
[果屎去非洲] 心地唔好 (一)
Postcard852@Fitz
Fitz 旅遊 Travel


文章為作者意見,不代表Fitz立場。