Fitz > 飲食 Diet > [死亡人口統計] 高鹽飲食毒過食煙

汽水、炸雞、薯片、糖果,呢啲被公認做「垃圾食物」,不過夠究邊樣比夠「毒」,致命率比較高? 最近一項研究報告,就要搵出「最毒食物」。

四月份嘅醫學期刊《刺針》(The Lancet) 公佈呢份報告。報告統計咗過去20年來全球死亡人口,計算出呢9種飲食習慣致死的排名:

  1. 不良飲食
  2. 高血壓
  3. 吸煙
  4. 高血糖 (包括糖尿病)
  5. 空氣污染
  6. 體重過高
  7. 膽固醇過高
  8. 懷孕
  9. 酗酒

排首位嘅「不良飲食」指高鹽飲食、穀物類攝入不足、進食水果不夠,三大壞習慣。佢哋亦根據2017年全球嘅死亡人數做統計,發現死亡人口中的22%,都是由於上述這「三大元兇」而引發。

中國與烏茲別克同級

這項統計亦為全球195個國家嘅健康飲食進行排名,中國排名第140,與烏茲別克同級。研究並指出高鹽食物為中國人頭號健康殺手。

中國人食咁多鹽,唔多少都係因為政府對食物安全嘅監察不足。香港呢個中國南方城市,原本有一套符合西方規範嘅安全食飲標準,但呢幾年已由「中國標準」陸續取代 (如農藥、食物中的有害物質檢測),咁香港人都真係要自求多福囉。

資料:《刺針》(The Lancet) 

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=118826


更多:
Fitz Facebook專頁
[又有新研究] 雞蛋是「正義朋友」還是「邪惡軸心」?
健康產品的偽科學 愚弄人心
規管電子煙 更要規管垃圾食物
減肥計劃 必須要「親民」
[流感肆虐] 跑手高危一族 預防疾病要有方法
永誠@Fitz


文章為作者意見,不代表Fitz立場。