Fitz > 飲食 Diet > [素食食譜] 微波爐製的無油脆薯片

微波爐製的無油脆薯片_f焗爐對香港好多家庭都係奢侈電器,唔係因為佢嘅價錢(普通焗爐絕對平過微波爐),而係因為「土地問題」。香港廚房嘅size,放得落個飯煲又放唔落個微波爐,放得落個微波爐又放唔落個電水煲……

好嘞,講番焗薯片啦。製作焗薯片最緊要除咗薯仔,就係切片器。以下就係幾款市面可以買到嘅產品。講就手,我就鍾意用最左邊嗰款,事關以前幫阿媽整蘿白糕都係用呢啲,工多藝熟,無辦法啦。微波爐製的無油脆薯片02做法:
1. 將切好薯片放喺舖上廚房紙嘅碟上面,灑上少許鹽。微波爐製的無油脆薯片032. 放入微波爐叮。至於要叮幾耐?我就用3至5分鐘,網上有人教人叮10分鐘。呢個同微波爐嘅功率同薯片嘅厚薄有關。最次整可以叮短啲時間,見到唔得再叮過,叮到得為止。效果最好要有以下張圖咁好。微波爐製的無油脆薯片043. 搞掂!微波爐製的無油脆薯片05資料來源: fifteenspatulas.com

更多:
[素食食譜] 極簡單! 美味蜜糖香蕉
[健康潮食] 5款隔夜燕麥早餐
[簡單食譜] 夏日三文魚沙律
[Carol 推介] 煙韌香甜的藜麥素飯
[芝士奄列] 營養齊全的早餐
Fitz Diet 飲食


文章為作者意見,不代表Fitz立場。