Fitz > 生活 Life > 旅遊 Travel > [果屎去非洲] 西人英語 (五)

我個人既心情,同雪的多少成正比。down左幾日,今朝發現個營結左冰。

其實呢度好奇怪,明明係好凍,但係就無雪。

今天要由 Barranco (3900m),爬上 Karanga (4000m)。無錯,係爬。

離遠已經能看見細細粒的人。
成班人就係咁爬呀爬

到頂。
ABC 與西人,我成日都唔係好明佢地做咩。
之後上上落落
見到對面,有直升機停下。捲到一天都是塵…眾人都議論紛紛。應該是有人高山症要下山。
之後一個大落,崎嶇到唔識行。

再大上。有個西人姥姥。西人姥姥,西人姥姥的 guide,同西人 ABC 一起走。西人姥姥的 guide 是西人,他揹著 oxygen bottle…call機…等等,成副真攀山家的咀臉。佢地班就西人英語,我就係後面聽。今個 trip 無臺灣人日本人同我玩

原來西人姥姥是登山籌款,西人姥姥的 guide 就真係登過珠峰。

上到 campsite register,一椅都係頭痛人士。

而我,好似係咩反應…

一番到個 tent,porter 叫我 check 下啲野有無問題。

因為剛才直升機無位泊,佢地起哂啲營掉埋一邊…

咁就過左好悶的一日。

(待續…)

原文載於 POSTCARD852
Postcard852 Facebook 專頁

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=100916

更多:
Fitz Facebook專頁
[果屎去非洲] 你要靜候再靜候 (四)
[果屎去非洲] 肚唔肚餓 煮個面你食呀…… (三)
[果屎去非洲] 眼睛張開身邊竟是誰 (二)
[果屎去非洲] 心地唔好 (一)
Postcard852@Fitz
Fitz 旅遊 Travel

>


文章為作者意見,不代表Fitz立場。