Fitz > 運動 Sports > 健身 Fitness > 增強肌肉訓練 Muscle Hypertrophy(休息篇)

增強肌肉訓練 上一篇提及增肌有3大元素之訓練,今次就講下「休息」:

1. 休息不是普通每日睡覺8個小時就足夠 , 每晚睡覺7-9個小時係必需。

2. 每星期肌肉鍛鍊計劃(Planning),每一组大肌肉群,最多只能在一星期鍛鍊2次,例如Monday胸,Tuesday腿,Wednesday背…… 等待肌肉有充分時間休息,而令到其長出新嘅肌肉纖維。

3. 每當做完任何運動,尤其是健身,肌肉伸展是一個不可缺的環節。 運動後肌肉伸展有助提高你「肌肉柔軟度」和「彈性」,減少受傷的機會 ; 亦可有助減低乳酸積聚,而引致「肌肉酸痛」的可能性。

4. 「按摩」「 揼骨」係好好嘅選擇, 但係市場上太過多按摩服務, 服務良莠不齊, 好難作出推介。 幸好foam roller可以解決這個問題, 你可以用佢代替人手,利用自己身體的重量壓在其上,來幫自己按摩深層肌肉,效果十分理想!!!

增強肌肉訓練

增強肌肉訓練原文載於facebook專頁 Workout Journal – Erwin

更多:
增強肌肉訓練 Muscle Hypertrophy(訓練篇)
增強肌肉訓練 Muscle Hypertrophy(營養篇)
Fitz健身文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。