Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [毅行備戰2016] 人哋嘅失敗係最好嘅教訓(下)

[毅行備戰2016] 人哋嘅失敗係最好嘅教訓(下)_01
圖片來源:騰訊新聞
上回,繼續講講毅行失敗教訓:

1. 前單車王子(而家已係渣馬Sub 3嘅跑手了)洪松蔭,連同電台主持周鵬等,喺2009年出戰毅行。起步時,氣溫大概23、24度。當時我山雞有幸遇到佢哋,睇住佢哋熱身後,將長衫長褲交晒畀支援隊,諗住一跑到尾。最後,毅行者遇到歷年最冷嘅天氣,大帽山山頂錄得攝氏零度。洪松蔭一隊,雖然中途有支援隊朋友拎咗件風褸畀佢哋,但結果就要喺鉛礦坳剪帶。

教訓:留意天氣,做足準備。不過,好似09年咁極端咁又真係唔多見,阿松佢哋都算死得唔抵呀。

2. 2010年,天文台預測間中有雨。家聯夜晚七點幾上到牛耳石山,突然狂風大雨。一行四人竟然連便利雨衣都無一件。全身濕晒之餘,佢仲係要著對跑鞋落碎石路。結果又係剪帶收場。

教訓:同上。補充一下,裝備固然會增加負重,但負重係咪真係對表現有咁大影響呢?好多時候,我都唔覺增加些少重量,會影響得好大。反而,缺少某些裝備,就真係完完全全搞到要退出,咁就一啲都唔值得囉。

3. 有人為咗參加毅行,就要問公司攞大假。而起步前一晚,為咗要放假就要做到朝早六點,然後匆匆入北潭涌起步。到當晚深夜,行到第四段已開始嗌眼瞓,去到茅坪直頭話要瞌5分鐘、10分鐘。到CP4基維爾,見到尼龍床一句唔該就衝埋去瞓足大半粒鐘,要其餘三個隊友又鬧又推,佢先可以慢慢繼續行。去到城門,其餘三名隊友計過條數,發現唔衝就唔可以48小時內完成。於是就要求呢位隊友剪帶,其餘三位衝向終點。最後,啱啱47個鐘完成活動。

教訓:毅行者要求參加者48小時完成活動,咁唔該預自己有48小時體力啦。上面呢個CASE,因為自己嘅問題而搞到其餘三名隊友受苦,真係丫……唔怪得有人話,參加毅行,一係就多咗啲朋友,一係就多咗啲敵人。

CP3可說係剪帶勝地。
CP3可說係剪帶勝地。

4. 有四個人之前素未謀面,基於某些原因在九月左右組成一隊,練過兩三課左右。到正式毅行,其餘三位隊員覺得隊員一號行得太慢,言語單打之餘,仲唔會等埋佢。最後,呢位隊員一號,抵受唔到呢個壓力,喺CP3退出。而其他嗰三位懶係勁嘅隊員,雖然叫做完成活動,但係咪又係拎唔到Full Cert。

教訓:樂施會講扶助弱勢,所以毅行者其中一個重要嘅精神,就係要關顧隊友。而每次過檢查站,都一定要等埋所有未剪帶嘅隊員。上面呢幾位懶係勁嘅隊員固然要譴責,不過亦要提醒大家,錯點鴛鴦呢家嘢喺毅行者間中有出現(情況大多係有人中籤,但搵唔夠隊員,於是就搵到啲唔知點嚟嘅隊員嘞。),就算大家都係行山老手,都唔該要一齊練多幾課。唔一定係鍛練咩技術,反而係要互相了解,增進感情。

不過,我山雞就覺得,如果畀個三唔識七嘅人做我隊友,我情願唔行咯。

更多:
Fitz.hk Facebook 專頁
[毅行備戰] 人哋嘅失敗係最好嘅教訓(上)
[毅行備戰] 系列
山雞其他文章
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。