Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [毅行備戰2016] 路線分析: 第六段 畢架山至走私坳

 

毅行者嘅第六段可能係最唔受注視嘅路段。事實上,呢段嘅路程短,大多數人都只係匆匆而過。不過,呢段途徑嘅大埔道,有巴士有小巴仲有的士,有人就受唔到引誘上車走人!唉,都行咗超過一半,唔係咁樣就放棄呀嘛!

[毅行備戰] 第六段04
毅行當日,金山嘅馬騮通常匿埋晒。

第六段:畢架山至走私坳(CP5—CP6)

  • 標距柱:M109-M120
  • 距離:6.1 公里
  • 途經:離開畢架山頂CP6,落鷹巢山。橫過大埔道,進入金山郊野公園。沿金山路上斜到達走私坳射擊場CP6。
鷹巢山自然教育徑
鷹巢山自然教育徑

路況及地勢:

  1. 初段為鷹巢山自然教育徑,約3公里。8成為下山石級,完全考驗參加者腳力。
  2. 進入金山路,柏油馬路,路況良好。但金山路斜路斜度很大,不容忽視。

[毅行備戰2016] 路線分析- 第六段 畢架山至走私坳_02

注意事項:

  1. 有人話第六段係麥徑裏面最易嘅一段。係咩?最短就係最易?我唔同意囉。事實上,落鷹巢山嘅石級,喺大家行咗50幾公里之後,一定會一路行一路鬧;
  2. 至於上金山路一段,佢嘅斜路雖然唔及草山咁甘,但你一時心急,行得太急,就包保你要中途唞順條氣囉。
  3. 絕大多數毅行隊伍會喺城門水塘Call齊support team大休。所以去到CP6通常唔停,一口氣衝多少少到第七段,去到城門水塘先休息。
  4. 因為咁,CP6檢查站有咩補給,似乎唔係太重要。 (其實以往嗰度有烏冬食!)
  5. 金山多馬騮,唔好餵佢,唔好搞佢,唔好理佢。
  6. 走私坳CP6並不在大路,上晒金山路斜路,記得留意指示。傳說有隊伍喺城門水塘食緊叉燒飯,先醒起自己未去檢查站登記……

到達CP6的目標時間:
全程25小時:14小時30分(分段45分)
全程30小時:17小時30分(分段1小時30分)
全程35小時:19小時30分(分段1小時30分)

註:有關「目標時間」

毅行者各站目標時間

參考自樂施會官網2012年參加者小冊子,千祈唔以為係行貨,根據本人經驗,佢列出嘅「目標時間」極有參考價值,計埋路況、山徑艱難程度,甚至休息時間。參加者依住佢個時間,可控制自己步速。

至於我只列舉25至35小時作參考,是基於對新手來說,這個時間概不用捱兩晚眼訓,而又不太難去衝破。當然,提多一次,呢個毅行備戰系列主要為新手而設,各位老手有咩心得,記得留言同我多多交流呀。

更多資料:樂施毅行者官方網頁

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[毅行備戰2016] 路線分析: 第五段 基維爾營至畢架山
[毅行備戰2016] 路線分析: 第四段 水浪窩至基維爾營
[毅行備戰2016] 路線分析: 第三段 北潭凹至水浪窩
[毅行備戰2016] 路線分析: 第二段 大浪西灣至北潭凹
[毅行備戰2016] 路線分析: 第一段 北潭涌至大浪西灣
[毅行備戰2016] 7至10月的訓練計劃
[毅行備戰2016] 11件必須測試的裝備
[毅行備戰2016] 如何挑選你的隊友?
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。