Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 三年前後 我喺石崗狂奔嘅日子

我係石崗狂奔嘅日子 1最近嗰個禮拜日,大多香港跑友去咗跑美津濃半馬 / 台北馬拉松之際,我就重返三年前嘅終點—石崗雷公田,參加一場長跑比賽。三年前(實際上係2013年1月)我就跑10km,當時仲拎埋全場冠軍,嚟到今年,就抱著寓賽於操嘅心態跑30km,作為備來年 “香港渣馬”嘅另一課30km長課。

我係石崗狂奔嘅日子2
無驚無險,又到終點

據熟悉石崗30km賽道嘅跑友透露,賽道起伏不定,難度足以媲美跑馬拉松,故賽會於早年舉辦呢個賽事果陣就以 “馬拉松熱身賽” 作主打,吸引唔少跑手報名參賽。今年嘅石崗30km就由關島旅遊局贊助,故此男、女子全場冠軍係可以暢遊關島,順手可以跑埋關島馬拉松。

對於小弟而言,冇期望自然唔會失望,雖則咁諗係有D消極,但正正就係咁先至會有 “意外收穫”,今次亦唔例外,我係賽前冇試路嘅情況下,一開跑已經係前四位,但跑跑下且戰且走,帶頭走一段,到咗27km先俾其他跑手過,結果全場冠軍就唔係我,我全場只係跑第四,但就拎到年齡組別冠軍,意外地有 “新玩具”玩,對於跑步唔多講究裝備嘅我黎講,又可以走到潮流嘅尖端。

好耐未試過係自己土生土長嘅地方企上頒獎台
好耐未試過係自己土生土長嘅地方企上頒獎台

山長水遠黎到石崗參賽,其實仲有另一個目的,就係……農場鮮奶,因為起點附近就係鮮奶農場,跑完可以同D跑友去食碗餐蛋麵/豆腐花,當然最重要嘅就係整返盒靚牛奶飲吓啦。

大合照時間
大合照時間
真正嘅主角---“農場鮮奶”
真正嘅主角—“農場鮮奶”

呢場係我係2015年最後嘅比賽,喺度祝大家聖誕快樂,新年進步。

心夢之城Facebook專頁

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
澳門半馬記
快閃曼谷
Sam@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。