Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [東京馬拉松2018] 龍珠爆氣式完走東馬

(只談比賽、不談風月)

到達35KM的一刻,我振臂,然後就如由細睇到大的龍珠一樣,我大叫一聲「呀」,然後旁邊的跑手都為之震驚,就算得唔到「佢嘅氣真係好強」嘅讚美都好,無呢一叫,我個心就會好似打邊爐無GAS一樣,閃多兩閃就會熄⋯

六大東馬是我人生第一次海外馬,我由起點後第一秒講起,今次我跑,有三個目標:

PB、SUB-4、完跑。(完走,是限時內完成全馬,與其說完走不如說完跑,在香港無論接近六小時還是上次渣馬 PB 4:17我都從未試過完全用跑去完成。)

面對零概念的賽道,我唯一要做到的就是完美地執行計劃,

  • 10KM:一小時內
  • 20KM:55分內
  • 30KM:55分內

如無意外,最後12.195KM 就有1小時10分鐘去完成,堅持到5:45 pacing 就能將三個目標同時達到。

整條路段微上落斜,置身大約四小時完成的跑手當中,能夠互相感應,大家一過某KM數就望錶,全程沒有人突然加速突然減慢,只有在補水補食物的時候,附近的人才會面目全非,因為這班人有貨但只剛剛足夠挑戰 sub-4。特別多謝兩位男士,一位是身型矮小戴腰包跑的伯伯,另一位是身材高大 GEL 行頭的猛男,20KM 內我與伯伯此起彼落,20KM 外就常見猛男,我一飲水就墮後,轉個頭又追上。沿路搵私人 pacer,經驗之談係有時得,有時唔得,其實撞得多嘅係可以一跟,上述兩位就係。

沿途風景確實一絕,大街大巷,give me five 我都玩咗4、50次、淺草雷門、Skytree、東京鐵塔全部都可以跑住 seflie。沿途最令人驚喜係一大粒無核鹽梅,但真係時間緊迫,唔係可以仔細去睇其他民間食物。補給站定時有嘅大量香蕉、柑、同應該係糖 (雖然馬王Eric完全見唔到) 再次說明貧者越貧、富者越富的道理。

唯一係渣馬周度小便就真係無呢支歌仔唱,都係乜都要排隊,去洗手間都玩咗三分鐘。

或者我天生幽默,所以我無辦法正正經經四小時,其實跑全馬係一件好特別嘅事,需要好多奇怪嘅經驗去累積。之前我累積過嘅包括有每隔三、五公里覺得枯燥的時候,我提醒自己「依」起棚牙露齒笑,用真笑容帶動情緒。

今年我新加做默劇,當上斜嘅時候,我將雙手放前,好似有一條無形嘅大纜俾我扯住上去。

睇紀錄表(下)其實好值得高興,頭30KM完全跟足指示去做,當時已經不斷祈禱,求主加力俾我,到十公里喇,最後十公里,個心已經無乜力。儘管去到35KM依然保持,還有足足40分鐘去完成餘下7.195KM,係需要 5:36 pacing,係難,但我未認輸。往年在西隧上斜一般已舉手投降,但到呢一刻,我就悟空上身一樣,大叫一聲 (人地可能以為係慘叫),左手邊的大媽選手都嚇一嚇。

我終於感受到完跑嘅難度,PB唔難,因為賽道比香港容易,sub-4未知,但原來要堅持下一步唔行要跑係真係好Q難,真係好Q難,真係好Q難,唔係抽筋、唔係痛、而係完全無哂力去維持一個6分以下 pacing 嘅心臟。

通常呢一刻惰性就會出現,有機會就想埋水站飲水唞,一唞就唔想再跑返。然後,又水站,又行又跑,呢個頻律越來越密直到8、9分 pacing 度,好頹咁完。

我接受唔到自己咁樣,我覺得咁樣完全對唔住六大、對唔住東馬、對唔住咁多支持大家完成嚟打氣加油嘅人。

悟空上身之後,我跟住一位叔叔,望住佢對腳,心中只有一個信念,我要死跟住佢,我由36KM跟到37KM,足足一公里,全程注視右邊呢一雙腳,對方應該感覺到有個騎呢友死跟住佢。

>

37KM一完,一抬頭,我真心覺得頭暈。當時仲未完全死心⋯⋯

到我有意識睇時間嗰陣,剛剛3KM尚餘十五分鐘,勉強保持跑勢,直到四小時,剛好41KM,此時pacing已跌到7:30。

就喺呢一刻神奇的詩歌 playlist 剛剛返去第一首歌,即是由等起步加四小時,剛剛好就完哂playlist,預備俾我sub-4。

我爆咗,投降,最後五公里真係最難堅持跑嘅五公里。最後一公里,我唱住歌返去,氣係有,心已經無哂力,Gas 爐最終都要熄。

其實,凡事都不過如此,心跳都不過如此,面對前方,大力打自己心口幾搥,繼續跳繼續去啦。

全馬大大話話都完走十次八次,東馬 PB 4:08,係好又唔係好。我手上嘅選手帶暫時都唔會除,直到我再跑下一馬,點樣做到完跑,然後不減均速完成35KM至42KM,就是我下一個目標。

到時我恨恨剪帶,再破PB。


賣文籌款時間,小弟3月23日隻身到墨爾本參加樂施毅行者,希望能夠在海外好好完成100km路程。

現附上捐款網頁,是非常有心思的網頁,讓你知道你的捐助,實際能在世界幫到甚麼。

捐款連結:https://goo.gl/sdmuuP

更多:
Fitz Facebook專頁
[渣打馬拉松2018] 人生中最重的一場感冒
99% Sub 3的渣馬冠軍 鍾人貴
[我的2017] 做個領袖生
[獅子山精神隊] 致隊員Raymond: 你流鼻血,我流馬尿
山友食飯的九型人格
屋企出發徒步去沙灘?
Law少 許耀斌@Fitz


文章為作者意見,不代表Fitz立場。