Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [深圳馬拉松] 1人痔瘡出血送院 全國關注

12月17日深圳國際馬拉松,邊個贏出可能無人記得,不過呢位跑友就受到全國傳媒關注。

佢唔係跑得快,亦唔係嗰啲「70歲阿婆第N個馬拉松」嘅故事。佢無名無姓,連性別都唔知,但出現喺全國嘅報道入面。

是咁的,深圳馬拉松比賽後,強國所有新聞都依慣例報道,而強國做法就好鍾意掟數據,呢次因為氣溫急降,醫療數字就成為報道主題:

「現場共處置傷病員6464人次,其中肌肉痙攣4962人次,低血糖891人次,扭傷拉傷518人次,擦傷53人次,關節疼痛12人次,其他28人次;入院10人,其中8人病情輕,經處置後已離院;1人痔瘡出血,住院擬手術治療……」

深圳馬拉松急救團隊

「痔瘡出血」最後竟然成為主題中嘅主題。騰訊體育更以「深圳馬拉松一選手痔瘡出血住院」為題,將呢位病人寫成比賽焦點! 而依照內地媒體運作,騰訊呢段新聞稿,會轉載到地區省市嘅網站、報章,甚至電視。於是乎,「痔瘡出血」就成全國新聞了!

你可能會怪呢啲媒體以標題嘩眾取寵,小題大做。不過諗深一層,有關方面將病人嘅病情公諸於世,忽視病人私隱,係咪仲過份先?

呢位患有痔瘡嘅跑友,而家受到全國關注,真係情何以堪啊!

資料及圖片來源:騰訊體育


更多:
Fitz Facebook專頁
[菊島澎湖跨海馬拉松2017] 半馬篇
地獄在人間
Fitz 跑步 Running