Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [渣馬20周年感動呈獻] 救救小的的

[渣馬20周年感動呈獻] 救救小的的f每年渣馬,都有無數嘅「小的的」無辜受害! 有見及此,「血滴子同鄉會榮譽主席」兼發明家沙灘,決定挺身而出、造福世人,聯同專業團隊經過長年累月嘅研究,終於成功開發驚天地泣鬼神、前無古人後無來者嘅劃時代產品!而家只欠你嘅支援,就可以進入最後投產階段,一click即睇以下介紹短片,如果你都願意向「小的的」伸出援手,免受生靈圖炭, 睇完後請Like同Share,令更多人得知呢個消息!

(特別鳴謝 blogger PingTing、Jeanne、Francoise、Erwin、Florence、原少風、夏威、Bonnie以及所有相關協力單位,為「救救小的的」出咗一分力。血滴子,一個都嫌多,請立即行動!)

正經講,話說從前有位叫做「沙灘」嘅跑手,喺2015年1月25日第二次參加渣馬全馬,希望做到十科(Sub 4),打破自己紀錄。

點知,去到32Km左右,佢雙腳嚴重抽筋之餘,心口仲出現兩大行紅色血跡……自此之後,沙灘哥再唔係沙灘哥,佢已經搖身一變成為跑界家傳戶曉嘅人物:「Mr.血滴子」![渣馬20周年感動呈獻] 救救小的的_01

2016年渣馬,沙灘再度出戰,佢今次當然會有所準備,一齊去片睇睇:

根據一般醫學常識,心口呢兩行血跡,就是因為衣服與皮膚,經過長時間磨擦而受傷流血。而乳頭皮膚極為幼嫰,極容易受傷。大家可以採用以下的預防方法:

  1. 減少磨擦:搽上凡士林等潤滑劑,以令皮膚與衣服間的磨擦不會令身體受傷。
  2. 隔絕皮膚:在敏感地方(如乳頭)貼士透氣膠布。而避免因比賽流汗而甩掉膠布,可貼多幾塊。
  3. 高度保護:戴Bra
  4. 斬腳指避沙蟲:除咗上衫,咁皮膚就唔會有磨擦 (根據渣馬賽例,所有參賽者要著上衫)

[渣馬20周年感動呈獻] 救救小的的_02

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
渣馬專區@Fitz.hk
[鋼鐵之意志] 渣馬令我決心有「砍掉重練」的勇氣—激鬥前篇
[鋼鐵之意志] 渣馬令我決心有「砍掉重練」的勇氣—斷筋中篇
[鋼鐵之意志] 渣馬令我決心有「砍掉重練」的勇氣—醒悟後篇
沙灘@Fitz.hk
Fitz Running 跑步