Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 第九個必追或(even better)娶港 跑女的理由

第九個必追或(even better)娶港 跑女的理由f

『自從成為院友後,成個人都精神哂!』係最貼切去形容跑步帶來的好處。

我見過的港 跑女都是很開朗,型得嚟唔扮嘢,不矯情不做作,好陽光,fun to talk with〔如果你唔柒的話〕。究竟跑步是怎樣令人變得性格咁學術嘅問題,留給教授去研究。我就接觸過一個朋友的clinical case.

我同澤鉅係中學同學兼好兄弟,放學後經常去佢屋企做功課,其實係打機,聽歌同睇碟,佢有一個細三年的OB妹妹,佢有個好項癮嘅名,叫小圓。圓係圓,但一啲都唔小。試過一次她食食吓卡樂B,係梳化到『恰』着咗,倒到成身都係薯片,見到都眼冤。

所以我地成班仔會整蠱佢,我最鍾意玩她手臂的拜拜肉,有時玩的太過份,澤钜會叫她返入房。後來澤鉅鉅去了英國讀書,我地就少了見面。

直至前幾年他返來香港,我地約係SOHO Drop飲嘢。他一啲都無變,離好遠都認到他,他仲同一個穿小背心的索女一起。我走上前同佢打招呼時,個女仔咁啱行開咗去攞嘢飲。我同澤鉅講咁快就識咗件個正妹? 他好嬲咁話我講咩呀? 個個係我個妹嚟㗎,小圓呀,你唔認得咩?

小圓攞完嘢飲返來,真係唔認得! 小圓剛剛係Pure Fitness 做完gymjoin埋澤鉅飲嘢,她睇來足足瘦了成百磅都有,她看起來像另一個人。我地傾咗一陣,她就話要走。我話不如順路送她,她問我住邊,我話天水圍,接著佢話柴灣都算順路啊可?

她邊行邊講她的轉變,原來她曾被欺淩至患上飲食失調同抑鬱症。病情一直都好反覆,配合藥物治療,CP建議她做運動,她選了最簡單的跑步。她開始跑步時,要在深夜或清晨時份,因為害怕途人的目光和難聽的說話。

有一次,她獨自在街上跑步,給一班女仔欺淩。班女仔跟著她後面大聲嗌『死肥妹,跑咩呀! 食屎減肥仲快呀! 她忍住淚水繼續跑,直到他們無癮散開。她用了兩年時間減到現在的體重,飲食失調同抑鬱症都已經好過來。

當她講起這段痛苦回憶時,沒帶半點憂傷,仲講得好好笑添,講到好似唔關佢事咁。臨走時,我約她星期三晚參加Harbour Runners例操,她爽快答應了。

小圓作為一個港 跑女就是有這份獨特的fun,她可以自嘲,但你唔可以笑佢。你笑佢的話,她會把你剷到上天棚。

本文原載於Facebook群組長跑長友,已獲作者授權轉載

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
第八個必追或(even better)娶港 跑女的理由
第七個必追或(even better)娶港 跑女的理由
第六個必追或(even better)娶港 跑女的理由
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。