Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [Fitz出戰毅行] 給受了傷的毅行者:走不動才想走下去
小編借用了大編家聯2012的舊相一用。相中沒有Law少,但這是他當時任職的商業電台毅行隊,與及支援隊。
此乃2012年毅行者舊相。相中沒有Law少,是他當時任職的商業電台毅行隊及支援隊。

睇do do姐個新花名did did就知道,do did Done 係幾咁影響深遠,雖然應用喺山上嘅意思會好唔同,尤其受傷這回事

此done不同彼done, 一個係完成,一個係玩完,無得行。我都曾經試過後者done。最近聽洪松蔭當日同小弟行嘅回憶都非常搞笑,佢話:「邊有人行緊第一段就已經話膝頭哥痛架?」我爆笑了,嗰個人係我。我唔係職業運動員,但好明白準備訓練,投入咁多心機之後,最難受就係受傷,被迫放棄。呢篇文其實係想好似諸葛亮幾個錦囊咁,尤其俾第一次玩嘅人,唔係真係完全行唔到落去,你都要繼續,因為過千隊參賽者當中就有一千幾百人因為受傷而無得參加,而你有機會而唔堅持,你會對唔住你自己。

堅持,堅持行落去,就係「毅」行最大精神,所有人隻腳都會攰同痛,都會好辛苦,但係呢d全部喺報名之前已經知道,而起步之後。你只需要知道,堅持行落去。如果你喺山度逃避,你返去現實生活,攰、痛、辛苦,你都一樣會放棄。

因為環境、成長、際遇而放棄嘅嘢已經夠多,可以把握,掌權嘅一次,我地就要行落去,行落去就有路行。

每個完成的隊伍背後有好多放棄、懷疑,但係一雙腿係自己,只有自己話行先郁到,四對腳要一致一齊行,先叫完滿完成。

受傷的do did done , 可以隨時打擊我地,有人一世無得再行,有人途中受傷,有人試過就算。

但毅行的do did done , 係以前行過,行左百份之幾,同埋行唔行落去。紅黑紅紅黑,就係咁簡單。

「行到邊,總有夥伴喺身邊」
“Side By Side, Together We Thrive”
Fitz全力支持樂施毅行者2015

#Fitz.hk為樂施毅行者2015媒體伙伴

鳴謝:
產品贊助:Biotherm
裝備贊助:RaidLight
服裝贊助:Newline

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[Fitz出戰毅行] 給毅行支援隊的信:是你讓我們可以享受痛苦
[Fitz出戰毅行] 毅行的小確幸
[Fitz出戰毅行] 四人八腿首次齊踏麥徑
[Fitz出戰毅行] 痴線,我永遠都唔會行毅行!
[Fitz出戰毅行] 整裝待發 最後衝刺


文章為作者意見,不代表Fitz立場。