Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 東京馬拉松10周年—抵埗篇
東京馬拉松10周年—抵埗篇f
未set場的起點,星期四晚上有雨

今日(編按:2月24日星期三)乘下午的航班到日本成田機場,落到機去取行李的時候,就已經見到地下鋪設左兩條「運動場跑道」。此外,其實就眼之所見的整個terminal 3大部份地方及附近的行人通道都有鋪設「膠粒地」。雖然日本唔似香港咁面對好嚴重的土地問題,但日本人都中意「地盡其用」,不論機場定商場天台都鋪設跑道,由此可見日本人對跑步的熱誠真可以去到好盡!

成田機場Terminal 3
東京馬拉松10周年—抵埗篇_01
大阪森之宮嘅Q’s Mall

由於係坐下午的航班,到達日本時都已經差不多7點,所以去到酒店checkin後,都只是在酒店附近食少少晚餐,並途經東馬的起點,不過咁早就當然未set場啦。

各位到expo掃貨的跑友,到時見!

另外,大會的「tokyo marathon app」(iOS, Android),有為參加者提供資訊。除此之外,大會亦有給參加者提供新提示:

*The “Directions to the entrance gates” leaflet had typos. Please check the URL below for correct version. *The modifications are shown in red.

http://www.marathon.tokyo/entry/info/pdf/admission_map.pdf

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
東京馬拉松10周年—出發前篇
東京馬拉松10周年—行李準備篇
成田機場變身田徑場
[日本鳩嗚好去處] 去mall跑個步(有片)
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。