Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [金Sir教室] 街跑要帶的三個「心」

跑街要留心_f近年興起街跑,可以令跑步呢種活動,不再局限於地點,在城市每個地方進行,更可令大家認識自己住嘅地方。跑步本身是一種自由自在,無拘無朿的活動。今日我就講講街跑要注意嘅地方。

我每一次同學員出外作跑街訓練,都會喺起步前叫大家留意交通,而且呢個係首要條件。因為若我哋習慣成自然,大家平日都注意安會嘅話,就可以減少意外嘅發生。

跑街要留心_02
30公里,大坑回頭,2“37走完,消耗了2300卡路里,柴灣長命斜作終結

條路熟唔熟,對於我哋嘅跑步安全都係好重要。尤其係經過停車場出入口、燈位、過馬路地方,我哋都要加倍小心,因為交通往往係造成意外嘅最主要成因。所以我哋千祈唔好諗住同車鬥快,一下衝出馬路。

當我哋跑街嘅時候,有幾種路面我哋會接觸到:

  1. 馬路嘅柏油路
  2. 行人路嘅石屎路
  3. 海濱公園嘅磚地,或石板地

當中以磚地或石板地的吸震力最弱,如果我哋喺呢啲地方跑得多,對我哋嘅傷害都要最大。所以我會建議大家,喺跑街嘅時候,要著番對保護性強嘅跑鞋,以減少對腳嘅傷害。

喺我哋選擇跑街路線嘅時候,我哋要留意路線究竟有無地方係無行人路,還是一定要跑馬路呢?對於司機嚟講,如果有人喺馬路邊跑步,其實對雙方都好危險,所以要盡量避免跑出馬路。若果無得揀,你能夠跑步嘅路線一定要跑出馬路,咁可以考慮喺無咁多車嘅時段出外跑步,避開車輛嘞。

跑步想「開心」,同時要「留心」同「小心」,帶齊呢三個「心」,街跑就一定無問題!

祝大家有個愉快周末!

金sir教室-跑街-要留心_001重金屬同學會 facebook專頁

更多:
[金Sir教室] 夏天運動 保持清潔
[金Sir教室] 練跑後的肌肉鍛練(有片)
[金Sir教室] 常被忽略的保護: 太陽眼鏡

Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。