Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [馬高教練專訪] 男神的正面人生

[馬高教練專訪] 男神正面人生 2續上篇《[馬高教練專訪] 同你講心的魔鬼

上回講馬高SIR自己用咩態度跑步,今次要講佢嘅教練生涯。馬高教練嘅教練資歷絕對唔嘢小:

  • 香港消防處體能教練
  • 香港康文署長跑教練
  • RunOurCity 街跑教練
  • 威爾斯親王醫院中風及老人教練
  • Polar master coach
  • 吳師傅大本營教練

[馬高教練專訪] 同你講心的魔鬼 7

態度決定一切
跟馬高SIR講跑步,佢真係絕少同你講咩抬腿、呼吸、動作,反而從佢口中,發現佢好重視點樣建立一個跑者嘅態度。呢個態度,唔只係喺賽場上,亦伸延至生活、做人。

而咁多項教練工作,對馬高教練嚟講最深印象,原來並唔係幫跑步老手突破成績,亦唔係將消防員操到fit一fit,而係帶一班年輕人落社區跑步。

「嗰個係『全城街馬』嘅活動,我發揮嘅空間比較大。嗰陣中環有幾棵樹無故被斬斷,我就帶住班中學生專登跑經嗰到,同大家了解呢件事。希望大家喺練跑之餘,仲可以思考下多方面嘅問題。」

[馬高教練專訪] 同你講心的魔鬼 8講到教學,馬高SIR雖然仍屬年輕一輩 (比起筆者而言),但某幾方面竟然有啲老氣橫秋:

「每個學生都有唔同嘅能力,大家嚟學嘢,又會有唔同嘅目的。我嘅責任,就係用我嘅方法,教到佢哋可以達到佢哋嚟嘅目的。其中最重要,就係教曉大家正確目標。而我哋,就會將所有最好嘅嘢教畀學生。」

係咩?傳統中國人嘅師徒制度,有所謂「教識徒弟無師父」,馬高教練會唔會留一手先?

「邊有得留丫,而家網絡咁發達,咩都可以搵到,無得保留呀!」

馬高教練補充,做教練最重要係點樣鼓勵學員。難怪佢好重視教授學員嘅態度,因為呢啲嘢Google無得教,只能透人與人之間嘅關係,去互相影響。

而筆者相信,馬高教練對別人嘅關懷,足以令生命影響生命,而佢嘅學生必定得益不少。

這天Fitathlon,教練要求大家從跑馬地跑上半山,當中沒有半個人放棄。或許就是教練的鼓勵得宜。
這天Fitathlon第三擊,教練要求大家從跑馬地跑上半山,當中沒有半個人放棄。或許就是教練的鼓勵得宜。

暗中跑步
講到關懷別人,馬高教練其中一項義務工作,就係擔任視障跑者嘅領跑員。亦因為佢擔任了領跑員,所以開始了解視障人士嘅問題。

「喺呢個工作,我真係得到唔少正面能量,你會珍惜你而家擁有嘅嘢。」

馬高教練話,亦因為呢個工作,令佢更明視障人士喺日常生活嘅艱難,而我哋畀佢哋嘅支援其實真係唔足夠。

「你試下闔埋對眼跑步,你一定會覺得好驚。我反而諗,我哋所謂嘅正常人,對外界嘅信任,一定比起視障人士少!咁點解我哋對外間咁無信心呢?」

所以馬高SIR多次強調,做人要正面啲,亦唔好太計較結果。

呢個就係教練話跑步只著重過程,而並非追求時間嘅想法,同出一轍。

[馬高教練專訪] 同你講心的魔鬼 10

>

後話之一:
整個訪問筆者確實得益不少。同馬高教練嘅傾談,真係完全Feel到咩係正能量。當時嘅反應,就好似廟街嘅街坊,食完瀨尿牛丸一樣,個人開心咗,睇嘢靚咗,連身體都精神咗!與此同時,我終於明白咩係「堅持」。「堅持」就好似男人隨身袋入面包紙巾,平時唔用亂咁放,到打完個吃啑要搵嘢抹鼻,係永遠唔會搵到!態度決定一切,平時唔「堅持」,落到賽場就會輕言放棄。

師父,明白了。

後話之二:男神的歸宿
做完訪問,15分鐘之後,發覺自己問漏嘢!

[馬高教練專訪] 男神的正面人生_07

大家死心了吧。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[專訪馬高教練] 同你講心的魔鬼
[郁民教室] 新手10K訓練計劃
我的十大外國名人跑步女神
[郁民教室] 運動場踏出「第一步」
Fitz Running 跑步