Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 陰晴風雨同路行系列 EP.1 第一次,第一年

 

續上篇《陰晴風雨同路行系列

Episode 1 第一次,第一年

有了跑一次馬拉松這個念頭,我開始留意有關跑步的資訊。當時認識的人中只有我三哥有恆常跑步的習慣,參加過幾屆渣馬的十公里賽事。他建議我應由十公里比賽開始,但係9月渣馬都過咗報名時間 (果陣仲係鬥快按F5先到先得方式報名)。我懶在網上找更多資料,只係有一次睇財經雜誌,見到11月有個慈善比賽,有7公里組別,乜都冇睇清楚就報咗名。

菜鳥開始練跑嘅頭3個月係最開心,你肯一星期抽兩三日落街跑下,好快會有進步。當時我的新工作是在下午開始上班,只要上午能戰勝心魔落床,有好多時間練習。見到自己每次訓練時間同距離都能延長,良性循環下會推動自己下次要挑戰更長的距離和更快的速度。10月未完結,我已經可以用1小時16分鐘 (即係A神傳說中嘅真•八分披) 完成10公里,每次練習後都會懷着愉快的心情上班去。

到咗11月9日,迎接我的第一個比賽。吓? 夜賽? 香港仔郊野公園? 山賽嚟㗎? 新手常犯錯誤之一:冇睇清楚比賽資料就報名。但係俾咗錢又練咗兩個月,死就死啦! 攞住支電筒就出發,黑麻麻都唔知條路係點,係記得好多斜路,又要上落樓梯,前面個師兄冇帶頭燈電筒又好似跑得好快,懶好心驚佢出事咪勾佢車尾。返到終點好興奮,仲大叫咗幾聲先衝線 (明明都接近包尾)。原來完成一個比賽有咁大滿足感,我應該毒已中喇!

Quote from A神:呢場人生馬拉松都一樣係唔知叫唔叫山賽,都一樣係辦一屆就冇咗,所以要好好珍惜
可惡的一剔,當年個Running App大更新時連所有舊嘅跑步記錄都刪除晒,只留下自己的cap圖可翻看

“Where there’s a will, there’s a way”,當我心思思想再搵比賽報名時,三哥搵我,話佢認識香港防癌會的朋友,有慈善名額參加2014年的渣馬十公里。跟住兩個月除咗努力搵贊助 (三千大元,比現在官方的慈善位籌款金額還多,最後自己都俾咗六百先夠數,不過做善事,值得),當然繼續俾心機練習。要令自己有新鮮感,成日睇地圖睇下可以跑去邊。我家住藍田,試過經澳景路跑入清水灣,同埋經科大跑入西貢碼頭 (兩條線都係約15公里),原來搭11號咁方便。同年12月尾,第一次可以1小時內完成10km。到2014年2月,我第一個十公里比賽時間是56分。我天真以為第二年便可以挑戰全馬……

(待續…)

同路人小分享:運動有助分泌安多酚,以跑步作為訓練最大的優點是不需要有伴,你也早應該習慣孤獨。慢慢,你會發現 You’ll never walk alone!


更多:
Fitz Facebook專頁
陰晴風雨同路行系列
[當心跳停在147] 跑步生涯的終結? (一)
母子版 Team Hoyt
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。