Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊最烏龜隊員HINSON: 喂! 落山後一齊雞煲! (毅行倒數22日)

喺17年我參加左第一次毅行,以40個小時左右完成,時間上雖然長,但係我人生中從未想過會完成的事。我知道呢啲機會唔係常有,但好意外地有一次行山 Law少 問到:「今年毅行有冇興趣再去呀!?」

我諗都冇諗答:「梗係行啦! 呢啲唔使問直接填表入啦,hehe!」就係咁今年再次踏上毅行呢幾個月嘅訓練。

初初訓練時,以為自己行過一次成個鐵人28以為所向無敵屈哂機咁款,但你都真係傻西瓜嚟嘅,喺隊入面我係最慢個一個 (呆)。每次練完山一唔係落山後食唔到野,就係落山後食唔到野,好重要要重複兩次,心諗太可惡啦! 次次雞煲次次打邊爐,冇一次食到啲嘢好似淨係陪坐! 好想食呀!

然而自知天生體質唔係相當好,一上山所有奇難雜症通通出現,胃痛,肚痛,飲唔落水,甚至係要將毛巾包全身,唔包啲汗一濕身,風一吹直接上天堂唔使落返地面,無他種種問題唯有一一去治,我相信做足準備同用時間訓練係會有成果!

所以之後除了頻頻操練每星期有一課操山外,跑街,做 GYM 一個都不少。

以成績就呢個係我行完山食到雞煲張相。

(利申:我對雞麻麻地,但其實喺心中莫名地行完山雞煲係對自己一種獎勵同成就)

記九月份的一課表現,行麥理浩徑678910段,完成後精神狀態仍十分好,之後仲走咗去食麥記,心裏覺得紮實左好多。

但唔好以為故事就咁完,就可以足夠面對毅行,喺10月頭的圖騰跑訓練,我哋隊按照圖騰舊路線行麥徑345678段,而正正那個星期整個人是疲倦至極,因公司連連夜車,不知身體已經暗藏警號,那天踏上路上走過3至5段身體狀況還尚好,但在第六段時為要趕上等候已久的 support 買了的晚飯,因而接連趕路,追趕時期急速嘅氣喘同停不了下來的步伐,頭腦沒有辦法再想其他,雖然路上有停下來回氣,但那氣喘總停不下來,一切還是先會那個朋友。

但可惜到達目的地,那急速嘅氣息沒有停下,晚飯也冇辦法去吞嚥,冇得選擇只能敗走,我知道自己雙腿是能繼續下去,但身體上身機能完全已不是控制範圍內,飲恨!此一着,讓我明白精神狀態嘅緊要。

雖然往後沒有長課日子,但加緊訓練仍未停頓,為的就是最慢的烏龜要企起身跑起來,備戰到最後當天!

我相信行到最後係會食到雞煲。

喂,隊長等埋呀,行完山食雞煲囉!

撰文: Hinson


Law少呼籲: 今年大家可以直接支持今年毅行隊伍 編號1017 ,或者有興趣就睇下面賣番件Tee:

>

『築字室』設計師方立一為獅子山精神隊設計一款兩色的隊衣,除了經典『獅子山』及『向高山舉目』墨寶,配合毅行路線圖,加上男女裝前後皆可拼成整條路線,扣除成本後會將捐款全數捐給樂施會,希望打爆籌款數字,首批隊衣預期在毅行比賽前送上。

(注意:28/10 00:00 前的訂購才有可能安排毅行前送衫,敬請留意)

獅子山精神隊隊衣義賣 (按圖訂購) 上圖: 前面 下圖: 背面

如果你都想繼續支持我地,等大自然親手悉心改變更多人,請你捐款或買隊衣支持我地。

以下係訂購表格,詳細可以了解吓,唔明可以搵 Law少。

** 訂購連結 **

>> 更多獅子山精神隊的故事,見《[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事

有一班行山友叫「獅子山」Facebook專頁

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=106043

更多:
Fitz Facebook專頁
[獅子山精神隊] 黃宗顯醫生Willy 毅行後一年 (毅行倒數23日)
[獅子山精神隊] 鋒哥定波波出場 (毅行倒數24日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊隊友Grace感言 (毅行倒數25日)
[獅子山精神隊] 隊號1017 呢班隊友一年前做緊咩? (毅行倒數26日)
[獅子山精神隊] 今個星期六你嚟唔嚟行山? (毅行倒數27日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 2017年隊友 Raymond (毅行倒數28日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 (毅行倒數29日)
[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。