Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [獅子山精神隊] 女版張智霖Cathi登場 (毅行倒數20日)

睇返電話相簿,我諗2017年嘅 「Best Nine」 大部份都係毅行嘅相。2017年係我嘅人生低谷,畢業待業又失戀,一個迷茫90後。人生第一次毅行我草咗有血有汗嘅100K里數,換到一班真 · 朋友,佢地真係顛架! 正能量多到成年都喊嘅我忍唔住笑。2018年,第二年毅行,我都成為咗癲友一名,傳播瘋癲益菌。

事源上年暑假,得悉公司有毅行 quota 又冇女仔行,我覺得自己冇咩輸,就膽粗粗話:「我去!」於是,無咩行山經驗嘅我就跟咗班「師傅」(代表公司行咗好多年毅行) 8月中去試山。冇錯係8月中! 毅行倒數3個月。

吓! 第一次就叫我行針草帽? 結果,行針山已經氣喘到停咗好幾次,水又帶唔夠要問人借,我被勸「早啲返歸,唔洗行大帽山啦!」個一刻再一次覺得自己好無用,又跌返入谷底,不過我輸剩一份固執。堅持係一種任性「我想行,俾我跟呀!」,最後,我朝早行完下晝如常返工,好 tough 的一天。但經過呢一日,我就被批准正式可以行毅行啦! Yeah!

圖騰是最後的操練,平時當行山只係郊遊嘅朋友咁都陪我行咗一半路程,雖然係俾我呃咗上山,但都係一次好癲的體驗。另外,同事上司知道我要毅行,好擔心不斷問「真係得?」「100K喎唔係玩架呀妹!」最後, 毅行者當日佢地身體力行陪我行咗9、10段,幾個自開始工作之後都冇做過運動的人竟然陪行咗 20k,痴線架。

我同一個毅行 Buddy 都係可以用「癲」字嚟形容。毅行到了一半路程唔小心拗柴,雖然我都有半途受傷,但佢嚴重好多。本應意志薄弱嘅佢,無將呢個意外成為放棄嘅藉口,食幾粒Panadol撐到最後,同我地一起衝線。

我嘅人生第一次毅行成績係1.5日,34小時賺咗100K里數。34呢個數字對我嚟講好鼓舞,因為真係好攰好辛苦好眼訓,但更大嘅得著係我用呢啲里數換到一班顛嘅朋友,真正用行動對我好的朋友。

毅行試過一次會上癮,係真的! 2018年我又繼續任性,唔理屋企反對參加毅行。今年我自己都成為咗一名顛友,一有時間就係在山上,周圍約朋友操山,有興趣的就可以加入。結果,操毅行就成為咗大家各帶朋友互相認識、一齊出汗嘅歡樂「膠遊團」。

一山還有一山高,獅子山精神隊係我認識最癲的一隊,其中一個隊員 Grace 係我的中學同學,唔同級無交流所以畢業後只係在 Facebook、Instagram 得知大家近況嘅「朋友」。真正認識係8月有一日我收到一個message「你今年都毅行呀? 一齊操呀喂!就下星期日第6、7、8段。」然後,我同 Grace 就真真正正第一次見面啦,除咗隔咁多年終於做到真正嘅朋友,個一日我仲一次過認識到好多癲友!有行咗十幾年毅行嘅「老屎忽」Law少、一個唔行毅行但俾 Grace 邀請嚟嘅新同事 (仲要識咗幾日咋)、一個自畢業都無見過真人嘅中學老師 (而佢係平時係好少行山的)、一個上年著拖鞋行毅行的計設奇人、一位每月都有100k 山賽嘅勁人、一個拎住十個叉蛋飯盒接我地嘅 Support Buddy……全部都好癲呀! 接下來,每次同佢地操山已經成為咗習慣,而每次見面都會認識到包羅萬有嘅新同伴。

我認識的獅子山精神隊係一個唔止四人的隊伍,係一個包容力同治癒感特強嘅大家庭!

撰文: Cathi


Law少呼籲: 今年大家可以直接支持今年毅行隊伍 編號1017 ,或者有興趣就睇下面賣番件Tee:

『築字室』設計師方立一為獅子山精神隊設計一款兩色的隊衣,除了經典『獅子山』及『向高山舉目』墨寶,配合毅行路線圖,加上男女裝前後皆可拼成整條路線,扣除成本後會將捐款全數捐給樂施會,希望打爆籌款數字,首批隊衣預期在毅行比賽前送上。

(注意:28/10 00:00 前的訂購才有可能安排毅行前送衫,敬請留意)

獅子山精神隊隊衣義賣 (按圖訂購) 上圖: 前面 下圖: 背面

如果你都想繼續支持我地,等大自然親手悉心改變更多人,請你捐款或買隊衣支持我地。

以下係訂購表格,詳細可以了解吓,唔明可以搵 Law少。

** 訂購連結 **

>> 更多獅子山精神隊的故事,見《[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事

有一班行山友叫「獅子山」Facebook專頁

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=106285

更多:
Fitz Facebook專頁
[獅子山精神隊] 轉個彎就到隊 隊友阿鈞: 一年前點解走去玩毅行 (毅行倒數21日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊最烏龜隊員HINSON: 喂! 落山後一齊雞煲! (毅行倒數22日)
[獅子山精神隊] 黃宗顯醫生Willy 毅行後一年 (毅行倒數23日)
[獅子山精神隊] 鋒哥定波波出場 (毅行倒數24日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊隊友Grace感言 (毅行倒數25日)
[獅子山精神隊] 隊號1017 呢班隊友一年前做緊咩? (毅行倒數26日)
[獅子山精神隊] 今個星期六你嚟唔嚟行山? (毅行倒數27日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 2017年隊友 Raymond (毅行倒數28日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 (毅行倒數29日)
[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。