Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 當「兵」的理由

做兵馬拉松的季節來了

踏入跑季,好多比賽開始接受報名,有10k、半馬、全馬、接力賽、山路賽⋯

對於平時跑開10K左右的跑友,往往覺得半馬、全馬遙不可及,但有無諗過將路線分拆上市呢?

早排樂壇有三部曲引起大家熱話,當中內容涉及男主角「做兵」。

而在跑步上,做兵往往會令到有部份人不屑…

步兵—即是在比賽途中,不是一直在跑,在身體或體力出現狀況時,選擇步行完成賽事

或者大家受到呢一句影響:

「至少到最後我都沒有用走的」– 出處來自村上春樹《關於跑步,我說的其實是……

我初馬時,亦堅持自己用跑的方式完賽,不論是7分速、8分速也好,也是受到呢句話影響。

但經過一年來幾場戰役,明白到一點:

只要完成賽事,不論跑也好,行也好,甚至爬⋯

所以,當有跑友6分幾速,已經跑到15、6K時,也不敢上半馬,我會用分拆方法,令到佢有信心上市(馬)~以半馬為例:
分兩段,每一段為10K+500M

如果以7分速跑,第一段10K用了70分鐘,之後步行500M(5分鐘)回氣,拉下筋,共用咗75分鐘。

第二段用相同速度,7分速跑10K,步行500M(5分鐘)回氣,共用咗75分鐘。

兩段加起來:

21K用咗150分鐘,即2小時30分。

呢個時間,接近大部分比賽的完賽時間,而且,7分速已經係好保守的估計了。

至於全馬,亦可分四段,一樣係:

10K(7分速)+500M(5分鐘) x4次
42K共用咗300分鐘,即5小時

>

對於本地一些嚴謹的賽事,完賽時間有點剛剛好,但一些海外比賽(如:大阪、名古屋女子馬拉松⋯)大多數6小時至7小時完賽時間,一定可以完成的

當然,唔可能在沒有訓練的情況下,走去比賽,而且全馬要確保有足夠體力之下,能連續跑走5小時。

我想指出的是,我們身為街坊跑手,參加馬拉松的目的唔係快過別人,是挑戰自己,能夠每一次比之前稍稍有進步就滿意了

完成比賽 你已經是一位馬拉松完成者

有人會問:

半馬唔係齊頭21K喎?
全馬仲有嗰0.195呢?

當大家去到呢個位,閉上雙眼衝過去啦

更多:
曼谷。漫漫跑
[澳門劃一圈] 不進步也如何
我喜歡在整個城市還在睡的時候,偷偷變強的感覺
722其他文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。