Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [獅子山精神隊] 轉個彎就到隊隊友 Sharon 一月一賽 走上毅行 (毅行倒數18日)

兩年前2016初秋,當我仲未知毅行者為何物(其實連麥理浩徑都未知 😭)既時候,見一位朋友努力練。但唔係為左跑,而係為左練毅行者,又夜晚走去操山…我先知道原來 跑步可以用黎練山,行山有樣野叫夜山,山賽中有樣叫毅行,行程有成100公里😱。

我佩服佢,奈何當時我n年無運動,最近跑既路賽只能有3k,望住100k呢個數字,心中輕嘆而羨慕。

Needed some change

那時開始每個月報一個路跑賽,用以確保自己每月有一點點的運動量。但只賽不練,以賽代練,因比賽只為迫自己吊住啲運動量,如果減到少少肥已經好滿足。而且沒有教練,沒有訓練program,不知從何入手🙈。

與山結緣

第一次玩山,源於陰錯陽差報左山賽 (當時既每月一賽,其中一個月無比賽就到日期,於是諗住山都照報啦)。咁大膽係因為無知,無知到一個點: 以為山賽係同百萬行差唔多,應該好輕鬆啦,最多急步走,唔通跑咩 (果時完全唔知個山係跑得🤦🏻‍♀)。點知一開槍,前面跑,後面推,山間路窄,無辦法太慢而唔阻人,唯有焗住 jog 住去……

最牙煙係,當時我一身裝束係平時落街跑步咁款,乜裝備都無。背心無,補給又無,連水都無帶枝 (當左自己路跑10K咁),好彩仲識得上山著返對行山鞋。明顯睇得出同其他山友格格不入,上線後好想搵洞捐,澄清我唔係有心標奇立異架 🙈!

就係咁,在無知中玩完第一個山賽。覺得好中伏 (其實係自己伏自己),但深刻難忘。筋疲力盡,腳痛幾日,因原來山係另一種玩法。上坡落鈄樓梯大石碎石泥漿隨時轉 mode,要帶眼睇路,要帶腦思考。山野變化多端,係咁新鮮刺激,又叫人謙卑。

擺脫無知

沒有訓練,沒有策略的賽下去並不好玩。

那時參加左一個跑會跑手堂 (唔係想賣廣告,但真心感恩果度識到既每一位),有一堆志同道合的跑友,無論練習山賽路賽,都有人(俾我) 追,有人 (起後面) 推,進步神速。

初馬ok,我ready了

有教練,有訓練,有 program,有跑友朋友精神上既支持,2018春既渣打馬拉松,有幸完成到。本身唔係耐力型既人(練習時跳船是常態,或者開頭爆發完後繼無力),完成到第一隻全馬係好大件事 😱。覺得可能可以行到毅行。

遇上樽頸

初馬之後半年因一啲事,個人狀態差到練習最多只連續跑到3-5公里,tempo run 要斬件先完成到。平時既5K披醒竟然不及 fit 時既半馬披醒。我以為就這樣會開始走下坡,雖然覺得好灰,但真心以為體能方面就這樣了。畢竟最大進步空間係啲十八廿二既專利吧。

萬事俱備,只欠緣份

雖然身在瓶頸內,毅行夢的種子卻繼續發芽。今年再和幾位跑友入籤,但慘烈地4支全軍覆沒😭。雖然失望,但沒緣份就不勉強。放棄了找隊伍後,便在報了一個毅行同一個 weekend 的10k,讓自己好歹有個目標。點知報左之後翌日,經朋友、Law少的穿針引線下,confirm 到有隊3缺1的 team 可攝我入去! 這樣,擦身而過的毅行又重投懷抱了☺。

也許 雙坳很難

“就難在其實雞公到處有碎石 怎麼辦”~。當人處於樽頸久了,難免開始懷疑自己。當同時人生其他方面也不順遂,兜兜轉轉的時候,久遺了的突破絕對能移走那條壓垮駱駝的最後一根稻草。

沒想到突破竟來自毅行者的雙坳操練 (麥理浩徑第3-8段)。由北潭凹起步直至荃錦坳,爬升3200多米,是毅行者們”考牌”的路線。過了城門水塘燒烤場後,開始跳意漸生,如果有人提出,我會即刻和議放棄跳船。感謝隊友們的堅持,一位早在第三段已拗柴,另一位條ITB痛左好耐..傷兵都未輕言跳船,我自然無聲出🙊。實在不行的時候,我們分幾次在山頭休息/小睡。寒風迫人,只要找到相對避風的位置/石頭,已拋開一切潔癖變身野人mode, 只要係唔太拮pat pat既平面,我都接受做我既龍椅😂。撐到接近早上5點,完成這54公里,感覺得返半條命,卻突破了自己的極限。

處於人身低谷大半年,這段突破的經歷猶如荒漠一道甘泉,激勵我再次前進。

說好的初衷呢?

一開頭毅行者只是個小小的白日夢,很遙遠,連”目標”都不能說得上。誰想到短短兩年間,由零運動/3K到全馬,再加啲緣份,遙遠夢突然變得這麼近。

整個運動跑步玩山的初衷,是想減肥; 想玩毅行,是因好奇,也爲羨慕,覺得毅行既距離係外星人既玩意,覺得成件事好型。結果肥就(我認為)減唔成,反而忘掉了初衷,開始追時間,追距離。再後來,時間距離之外,珍惜的係每次玩山跑步既經驗,係我呢個路痴開始認到少少路既喜悅,係由無知到好似 pro啲既過程,係擁有健康/無傷患困擾既感恩,係一路上遇上既友誼☺。

黎緊將會係小女子第一次挑戰毅行/100K。歡迎大家以各種形式支持我地 Team 973 ”轉個彎就到” 。或者當日見到打個氣💪🏼😊

Team 973 ”轉個彎就到”

>> 更多獅子山精神隊的故事,見《[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事

有一班行山友叫「獅子山」Facebook專頁

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=106348


更多:
Fitz Facebook專頁
[獅子山精神隊] 回應了上年期望的隊長Jacky (毅行倒數19日)
[獅子山精神隊] 女版張智霖Cathi登場 (毅行倒數20日)
[獅子山精神隊] 轉個彎就到隊 隊友阿鈞: 一年前點解走去玩毅行 (毅行倒數21日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊最烏龜隊員HINSON: 喂! 落山後一齊雞煲! (毅行倒數22日)
[獅子山精神隊] 黃宗顯醫生Willy 毅行後一年 (毅行倒數23日)
[獅子山精神隊] 鋒哥定波波出場 (毅行倒數24日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊隊友Grace感言 (毅行倒數25日)
[獅子山精神隊] 隊號1017 呢班隊友一年前做緊咩? (毅行倒數26日)
[獅子山精神隊] 今個星期六你嚟唔嚟行山? (毅行倒數27日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 2017年隊友 Raymond (毅行倒數28日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 (毅行倒數29日)
[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。