Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊 身袋5L水的少男Ken (毅行倒數第16日)

少男 KEN 為人低調,作為 遲到正烏龜隊 及至整個獅子山團隊中最年輕一人,皆因入世未深,亦唔想成為眾人焦點,一直都拒絕寫文出樣,當然 group photo 就無所謂,兩個人係一個 group。

所謂少男情懷總是詩,佢諗緊乜你點會知,我 Law少作為隨團小編,唯有點出 KEN 仔幾個特質俾大家認識吓。 KEN 仔本為其他兩位成員的打機朋友,由虛擬世界轉戰麥徑,明顯係一個脫毒旅程 (雖然佢知行完山都好似有下場約人食飯),精力與精神力都係眾人之冠。自從跟我地行山之後,就口口聲聲形容我 Law少已經人格破產,皆因我地專業山界騙子都會以XXX就到系列拂悠一下初哥,轉個彎就到、五分鐘就到、落完呢後就到。聽得多,身邊嘅鋒哥又經常誇大我地嘅欺騙程度,令到我落得人格破產,毫無誠信,可知我地帶人上山幾多美麗的謊言都係源於再應對人性嘅軟弱,副作用係嚴重影響 KEN 仔嘅價值觀。

亦唔知係咪成日俾人點,所以佢就缺乏安全感,搞到行個山都要拎5L水,次次都當揹水一戰咁行,然後就用每個零鐘一次小便去回應,每當我好似海關咁檢查一下個重量,我直覺覺得搞咩個袋咁鬼重,原來係足足5L水,而「我真係飲好多水」就係佢嘅口頭禪。

所以明顯地佢下一個特點就係尿頻,飲水飲到一個鐘去一次咁滯,唔知以為佢係濫藥後遺症,而佢仲以為自己走到草叢神不知鬼不覺,但其實夜嘛嘛,拎住個電筒行埋一邊,梗矚目過漆黑中嘅螢光蟲啦。

除咗飲,就係食,KEN 仔無糖不歡,HICHEW 又殺,假生果糖又殺,所以我地行三四都托「轉個彎就到」隊而享受咗一個糖生果籃,而佢最離譜係人地食飯之前叫人地食可樂味 POWER 糖,除咗食壞腦之外都唔知點樣形佢。

儘管喺我呢個老 seafood 眼中,佢都係香蕉未成熟時,但聽到佢地11月都仲想練1-5段嗰種瘋狂同熱血又實在後生可畏,希望呢種對麥理浩嘅愛比起對其他囡囡嘅愛會燃燒得長少少啦。

遲到正烏龜隊樂施會籌款網頁

>> 更多獅子山精神隊的故事,見《[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事

有一班行山友叫「獅子山」Facebook專頁

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=106434


更多:
Fitz Facebook專頁
[獅子山精神隊] 文青音樂人上山 Ka Ming (毅行倒數17日)
[獅子山精神隊] 轉個彎就到隊隊友 Sharon 一月一賽 走上毅行 (毅行倒數18日)
[獅子山精神隊] 回應了上年期望的隊長Jacky (毅行倒數19日)
[獅子山精神隊] 女版張智霖Cathi登場 (毅行倒數20日)
[獅子山精神隊] 轉個彎就到隊 隊友阿鈞: 一年前點解走去玩毅行 (毅行倒數21日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊最烏龜隊員HINSON: 喂! 落山後一齊雞煲! (毅行倒數22日)
[獅子山精神隊] 黃宗顯醫生Willy 毅行後一年 (毅行倒數23日)
[獅子山精神隊] 鋒哥定波波出場 (毅行倒數24日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊隊友Grace感言 (毅行倒數25日)
[獅子山精神隊] 隊號1017 呢班隊友一年前做緊咩? (毅行倒數26日)
[獅子山精神隊] 今個星期六你嚟唔嚟行山? (毅行倒數27日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 2017年隊友 Raymond (毅行倒數28日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 (毅行倒數29日)
[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。