Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [獅子山精神隊] 轉個彎就到隊Peter 毅行初哥…哥 (毅行倒數第八日)

小弟悠悠閒閒行山就試過。毅行,咩黎㗎?

前年開始聽到不同的人講行毅行100K嘅經歷,有幾辛苦,又冇涼冲,又行到好似靈魂出竅,奇妙地唔知點解今年呻完,下年又再報名參加。吹到好似要玩過「一生人一次」先叫去過 O Camp (玩過就會笑),所以去年已打算體驗一下佢吸引佢地嘅地方。

但點解今年先參加? 原本舊年計劃同舊同事鈞哥、Wind哥同潘潘組隊行,但因剛轉工的關係,而沒有報名參加。剛巧今年時間許可,心裡打算一齊行,誰知他們已各自帶一隊伍。

咁就感謝隊長鈞哥讓小弟這個毅行初哥加入,希望唔會拖累大家。每個星期的練習都很充實,每每行到20k..30k 都有人拗柴,有人抽筋,有人 ITB 發作,但大家都不會埋怨,互相鼓勵,練習後幾日都行動不便,特別係上落樓梯。

呢d莫非就係 Team Spirit。也許雙㘭很難,轉個彎就到隊一定可以四人同步去完成目標時間。臨近比賽日子,開始執野比 support,突然緊張起來。

毅行完左有機會再寫感想俾大家,證實一下係咪一生人一次。大家加油!

我隊「轉個彎就到」係 Team 0973 請多多支持

撰文: Peter

>> 更多獅子山精神隊的故事,見《[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事

有一班行山友叫「獅子山」Facebook專頁

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=107075



更多:
Fitz Facebook專頁
[獅子山精神隊] 假使隊友原來不像你預期 (毅行倒數9日)
[獅子山精神隊] 山上有味話題 (毅行倒數14日)
[獅子山精神隊] 無腳的雀 Flori (毅行倒數第15日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊 身袋5L水的少男Ken (毅行倒數第16日)
[獅子山精神隊] 文青音樂人上山 Ka Ming (毅行倒數17日)
[獅子山精神隊] 轉個彎就到隊隊友 Sharon 一月一賽 走上毅行 (毅行倒數18日)
[獅子山精神隊] 回應了上年期望的隊長Jacky (毅行倒數19日)
[獅子山精神隊] 女版張智霖Cathi登場 (毅行倒數20日)
[獅子山精神隊] 轉個彎就到隊 隊友阿鈞: 一年前點解走去玩毅行 (毅行倒數21日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊最烏龜隊員HINSON: 喂! 落山後一齊雞煲! (毅行倒數22日)
[獅子山精神隊] 黃宗顯醫生Willy 毅行後一年 (毅行倒數23日)
[獅子山精神隊] 鋒哥定波波出場 (毅行倒數24日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊隊友Grace感言 (毅行倒數25日)
[獅子山精神隊] 隊號1017 呢班隊友一年前做緊咩? (毅行倒數26日)
[獅子山精神隊] 今個星期六你嚟唔嚟行山? (毅行倒數27日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 2017年隊友 Raymond (毅行倒數28日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 (毅行倒數29日)
[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。