Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [澳洲墨爾本毅行者] 一支公去澳毅,咩玩法?

我隊號碼 537 Happy Hikers
Live Tracking:https://trailwalker.oxfam.org.au/my/teamtracker/87
籌款:https://trailwalker.oxfam.org.au/my/donate/payment/30353/297605

自從「獅子山」2017年首次去韓國玩毅行,對海外毅行一直都充滿憧憬,不過去海外易,夾假夾人難,所以把心一橫就決定得一個人都要報。

一步一步就到咗3月23日墨爾本毅行者的前夕,到目前為止,仍然未親身見過隊友同支援,真係到時見。

先講參加方法,搵唔到人同你一齊由香港去其實係正常,我都係因為公司有會在四月,所以順便望,就望到墨爾本毅行。首先你可以喺一個「single board」上留名,列明預計完成時間,男/女/混合隊,個人介紹同期望之類就可以「等運到」,或者勁主動去撩其他擺咗自己出嚟嘅人去組隊。

其實我都唔知易定難,我都係搵咗一個人問吓然後無 reply 又停咗。呢個係我問題,我一向都係 deadline non-fighter,得就得,唔得就忽得,但我又買咗21號嘅機票。

(按圖放大)

所以決心比一切重要。就喺報名 deadline 差不多到的時候,正值渣馬前被流感擊倒無得跑之際,我就收到喜訊,已經成咗team。神之人物 Natalie 話我知我入咗隊(其實係佢組咗隊,相信佢用心地將不同人組合)

要組成一隊人係非常神奇的事,大家完全唔認識,一碰面就要共同渡過100 Km。第二件事就有人quit。一下子就換咗個有經驗人士 Warren,佢墨毅前幾年都行過幾次。另外 Simone 由悉尼飛過嚟。最後階段又換咗另一位無咩行山經驗又想試毅行嘅媽媽,可惜隻腳一早傷。喺最後換人 deadline 前換成新隊友 Rejieli 一拖二,一對拖友,連埋我地五個上路。

幾次 FaceTime 都算溝通到,不過當佢地講到 TUB 嘅時候,我真係R哂頭,我唔知點解,我唔開估住,留返用完先再講。另外,support crew 成員各自貢獻,最後有專治痛症的 Carina 醫生 (為獅子山精神隊帶腐竹糖水同辣魚蛋去大帽山搵我哋嗰位) 又介紹咗墨爾本朋友 Cissy 俾我認識 (又係未真人見),到時負責晚餐部分。

命仔都交在他們手上了。

另外,值得一提係一班捐款支持我的朋友,在樂施會不利新聞之後依然支持我,亦支持了其他在樂施會認真工作的朋友。同時亦明白大家唔想支持亦相當合理。感謝你地兇狠地將善款要求1400澳紙輕鬆打爆,日日睇到電郵 alert 又多咗捐款係好開心。

所以轉帳俾我捐嘅朋友,我決定剩餘捐款放落今年香港樂施會,為我或者我朋友嘅隊伍度,幫手籌錢,因為今年籌款難度一定增加,但我相信一個有心嘅機構,同毅行者精神一樣,都可以迎難而上,互相勉勵。

完走毅行靠訓練,更加靠隊友互相鼓勵、團隊支援,善長贊助,今年獅子山整個團隊預埋你,等你五月一齊報名。

同時預祝逆走100在麥徑的朋友成功。

墨爾本毅行者2018

(按圖放大)

Fitz 文章連結: https://fitz.hk/?p=89867

更多:
Fitz Facebook專頁
[東京馬拉松2018] 龍珠爆氣式完走東馬
[渣打馬拉松2018] 人生中最重的一場感冒
99% Sub 3的渣馬冠軍 鍾人貴
[我的2017] 做個領袖生
[獅子山精神隊] 致隊員Raymond: 你流鼻血,我流馬尿
山友食飯的九型人格
屋企出發徒步去沙灘?
Law少 許耀斌@Fitz


文章為作者意見,不代表Fitz立場。