Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [獅子山精神隊] 番外篇 消失於富士山下的「毅行者」(倒數第4日)

「毅行者是一幅用腳走成的地圖
由日出之地畫到日落之處
穿梭於動物與人的家
放下了平常生活的包袱
抓緊了此刻的基本需要
伴著四人的呼吸聲、軀殻內的心跳
在時間、空間、距離找到了屬於自己的一點
或許就是山之巔⋯叫富士」

將以上一段文字獻給已經消失於富士山的毅行者之魂,唔使驚,無死人,魂之謂精神,隨住日本樂施會今年1/10宣布結束運作,完成了由2003年起的任務,日本毅行者亦將消失。

其實繞富士山的毅行路線早在2014年後消失 (當時聽參加第一屆韓國毅行者的跑手講,近幾年已經改為走近福島的路線)。日本毅行路線之所以經典,對我來說畢生難忘,雖然我當時只玩半程 (印象中是47KM/53KM),最尾天光之際抵達山中湖的 YMCA 終點,遠眺整個富士山,然後在義工多過參加者的場面下衝線,依然歷歷在目 (我地凍,佢地仲凍)。

未試過得幾度通頂行山,臨天光反而最凍然後可以在日式的澡堂中梳洗,面前一潭黑池水,幻想到沖幾多隻泥鴨先可以變成咁,但能夠光脫脫坐在櫈仔上沖花哂 (浸溫泉前指定程序),呢種解凍解疲勞嘅感受,只有細個去浮羅交怡沖露天浴室,邊沖邊望天的享受可比擬。

眼前一閃,已經四年,住大帽山隊友無再玩山,曾經每星期練麥三、四嘅隊友,佢嘅杯中物 litre 數應該多過km數,女隊友最近嫁咗個好人家就更加唔會同三條佬上富士山啦。

事過境遷,山未移但路已盡,今日再回憶去記錄係因為呢個係我第一次參加海外毅行,無探路第一次就要行,見路就去,係反光帶駁反光帶咁行。

路上有頭文字D式秋名山上奪命飄移 (真係差啲撞到隊友),隊友望見「熊出沒注意」然後又行到好似迷路嘅恐熊感,所有嘢都非常不確定,由出發前嗰程車個腦度已經不斷彈出「都唔知係唔係」,而四個隊友其實都非常有性格,本身又唔係四個都好熟,但又一齊玩得非常開心。

毅行在本地係非常家庭式,管食管睡管行管衣管埋按摩,係行一次,記一世,而海外毅行分分鐘係人一世,行一次。永遠多謝2014年玩玩吓行50KM嘅隊友,無呢50KM,就無韓國毅行,墨爾本毅行,還有將來嘅英國毅行。

係呀,定咗一個小小目標,去歐洲行返次,期待三位隊友再來一次「無take 2」之旅。

支持獅子山精神隊 1017打爆$36000
出年延續 行一次 記一世嘅精神
捐款連結 (編號1017)

>> 更多獅子山精神隊的故事,見《[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事

有一班行山友叫「獅子山」Facebook專頁

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=107419


更多:
Fitz Facebook專頁
[獅子山精神隊] 轉個彎就到隊Peter 毅行初哥…哥 (毅行倒數第八日)
[獅子山精神隊] 假使隊友原來不像你預期 (毅行倒數9日)
[獅子山精神隊] 山上有味話題 (毅行倒數14日)
[獅子山精神隊] 無腳的雀 Flori (毅行倒數第15日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊 身袋5L水的少男Ken (毅行倒數第16日)
[獅子山精神隊] 文青音樂人上山 Ka Ming (毅行倒數17日)
[獅子山精神隊] 轉個彎就到隊隊友 Sharon 一月一賽 走上毅行 (毅行倒數18日)
[獅子山精神隊] 回應了上年期望的隊長Jacky (毅行倒數19日)
[獅子山精神隊] 女版張智霖Cathi登場 (毅行倒數20日)
[獅子山精神隊] 轉個彎就到隊 隊友阿鈞: 一年前點解走去玩毅行 (毅行倒數21日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊最烏龜隊員HINSON: 喂! 落山後一齊雞煲! (毅行倒數22日)
[獅子山精神隊] 黃宗顯醫生Willy 毅行後一年 (毅行倒數23日)
[獅子山精神隊] 鋒哥定波波出場 (毅行倒數24日)
[獅子山精神隊] 遲到正烏龜隊隊友Grace感言 (毅行倒數25日)
[獅子山精神隊] 隊號1017 呢班隊友一年前做緊咩? (毅行倒數26日)
[獅子山精神隊] 今個星期六你嚟唔嚟行山? (毅行倒數27日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 2017年隊友 Raymond (毅行倒數28日)
[獅子山精神隊] 友情分水嶺 (毅行倒數29日)
[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。