Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [郁民教室] 水袋發霉點洗?

[郁民教室] 水袋發霉點洗_03
水袋發霉真係唔好亂用(圖片來源: 賽門的天馬行空
行山用水袋,有好多原因會搞到佢生青苔。例如行完山返到屋企無即刻洗 (特別係放咗啲電解飲料),又或者未晾乾就收埋佢。總之,平時打理唔好,行山前一晚執野發生覺唔用得,已經為時已晚!

返到屋企,第一時間拆晒啲機關先。
返到屋企,第一時間拆晒啲機關先。

以下呢個方法由我老友位家務助理提供,佢幫佢老闆洗咗唔少水袋,經驗豐富。

  1. 用完第一時間浸水:行完山返屋企,將袋中以及喉管入面嘅水倒晒,然後用清水浸一浸。
  2. 將水袋所有拆得開嘅部份都拆開,然後沖水。如果無發現有咩發霉或污跡,就唔使落清潔劑。
  3. 掛起水袋,滴乾入面嘅水。目的係用盡一切方法,務求令水袋任何部份都唔會積水。
  4. 用毛巾包好,放入廚櫃,留待下次用。
  5. 遇到水袋有污跡,或有青苔,可在浸水時加啲1:99漂白水,或白醋,或小蘇打,浸15-30分鐘。
  6. 飲水膠管有跡,除咗浸漂白水外,亦可用百幾蚊支嘅專用刷,將喉管刷乾淨。不過我為人慳,我會將鐵線衣架拆開,成為一支長鐵線,再用鐵線頭縛一小塊白潔布,塞入膠管內清洗。基本上,浸完漂白水後,啲污跡一抹就甩。

總之記住收埋水袋時千祈唔好留有水份,唔係發咗霉真係幾難洗。

更多:
Fitz.hk Facebook 專頁
[鉛水都唔驚] 殺菌+過濾 旅行遠足超強水樽
水多人不怪? 行山帶水有學問
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。