Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [丹尼爾里約直擊] 李慧詩回家了(上)

李慧詩回家了 1昨日,為數約20人的香港傳媒訪問了單車隊。李慧詩 Sarah Lee Wai Sze 跟我們詳談,由天光談到天黑。我真的希望,所有香港人都能在場。整個過程,笑中有淚,淚中又笑,「阿詩」當上導遊,帶我們窺探她的內心世界。我能做的不多,現以自己方式,最原始的直接引述行家們的問題與答案

盡做,以下先分享第一條。

背景:李慧詩自今年一月亞洲賽後,已經沒有回家。

記者:最想同屋企人講d咩?

李慧詩:「最想講呀……(諗左10秒)我阿媽成日都同我講話:『今屆如果攞到獎就退役啦!(大家都笑)唔好再踩喇,咁辛苦』,但係我自己真係……一方面我有啲唔捨得喇,另一方面,errr,我覺得成個運動員生涯改變嘅,唔單止係我個人,仲有我同我屋企人嘅關係。Errrr,由我一開始出去(踩車)嘅時候,我真係唔係好同屋企人溝通到,兩句就嗌交,成日鬧阿媽,阿爸阿媽都成日鬧嘅,errrm,啫係,會覺得家姐……佢好叻架嘛咁,家姐讀書,家姐讀書咁叻,啫係我比落去,就好差咁樣囉。」

「但係,慢慢我阿媽,知道我係可以喺運動成績度攞到獎,佢又慢慢開始了解運動員。之後佢就會話:『唔好騷擾阿詩喇,errr,得架喇,我地喺側邊睇吓新聞喇』,啫係佢哋係從新聞知道我(嘅消息)好多時候。甚至,我唔去開幕禮,佢都唔知,佢哋會留守喺個電視度睇。嗰時我已經無開電話,但係我唔記得同佢哋講,跟住佢哋睇開幕禮又無見到我,跟住我就覺得『哎呀!點解我無同佢哋講呢?』我後尾完晒(比賽),睇翻(訊息)我先知。啫係我有好多野,無同佢哋交代,但佢哋都會好諒解我,errr,到到尋日,啫係……(沙啞)啫係……完左比賽呢,咁即係打翻屋企,佢哋第一時間會聽,同埋……(流淚)你哋又偷影我~(大家大笑)同埋佢哋第一時間會聽,聽到佢哋把聲係好舒服嘅。有時我覺得,我好想喊,唔係因為輸嗰啲㗎,啫係可能我真係好掛住屋企人,好耐無見,奧運前我已經係好掛住佢哋。」

記者:「係咪有種打完仗返屋企,想攬住佢哋嘅感覺?」

李慧詩:「Errrr,我哋無咁open架(大家大笑,有人搞gag話試一試喇,人一世物一世)。我地屋企好傳統架(咁握吓手喇!李小姐你好,我係你老豆!),我地唔會講呢d,即係唔會話『媽咪我愛你!』呢d啦,又唔會抱呀、鍚呀呢d~」

My commentary
袁志偉 (按:無綫新聞部阿頭),你現在應該明白,為何體育新聞是必須、是不可或缺的。李慧詩:「媽媽好多時候係從新聞知道我嘅消息。」

原載於 丹尼爾 vs 陳恩能 Facebook專頁,獲作者授權轉載。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[丹尼爾里約直擊] 李慧詩回家了(下)
有一種感受叫心痛 (記李慧詩失落獎牌)
[里約奧運] 女子馬拉松 姚潔貞名列39 東亞第5
[里約奧運] 男女子馬拉松賽道大拆解
[里約奧運] 水神菲比斯 一日食12,000卡路里!
[一個傳奇的誕生] 丹尼爾 vs 陳恩能 愛做有意義的事


文章為作者意見,不代表Fitz立場。