Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [渣馬小貼士] 本地跑手領取跑手包的重要事項
過往的馬拉松嘉年華,領取選手包的秩序大致良好。 (資料圖片)

首先恭喜閣下成功報到2017年香港渣打馬拉松!

不過你又知唔知成功報到渣馬之後最緊要做咩?就梗係記得要去拎跑手包啦,唔拎就無得落場跑架!

根據賽事網站資料顯示,「跑手包領取書」已於2016年12月中起開始以郵遞方式寄給所有成功報名者。如果各位參賽者係2017年1月初仍未收到「跑手包領取書」,請即時致電2577 0800與馬拉松秘書處聯絡喇。

拎到張「跑手包領取書」之後有咩要注意呢?有無咩要check清楚呢?

要檢查事項:

  1. 留意個名姓名有無錯啦 (地址錯都應該寄唔到俾你)
  2. 賽事項目係唔係你報果個呀
  3. 組別又岩唔岩呢
  4. 都順手睇埋性別啦
  5. T恤size都係果幾個size

幾時可以去拎?本地參賽者可以係2017年2月4及5日,上午9時30分至晚上7時,於香港銅鑼灣維多利亞公園領取跑手包。而參賽者必須攜同大會發出之「跑手包領取書」正本,親身或授權他人於指定日期、時間及地點領取號碼布、計時晶片及跑手包等物品。



重點緊記:

  1. 留意領取號碼布的日期及時間
    (每個人都有指定的領取日期、時間。雖然以往有跑友表示可以唔跟日期時間去拎,但希望大家都跟返大會安排的時間領取啦,因為都係想分散d人流,唔想大家排太耐。)
  2. 如果無時間去拎的話,就填定份代領授權書,請朋友拎埋你的身份證副本和「跑手包領取書」正本去代領跑手包。

唔明?再睇下面個圖就清楚晒

(按圖放大)

有關領取跑手包的詳情,可以參考大會網站



沙田跑友會Facebook群組

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[渣馬小貼士] 一個月前的準備
[愛.跑回家] 黃竹坑至沙田篇
[I go to school by BUS] Human VS 巴士(Round 1)
Fitz Running 跑步




文章為作者意見,不代表Fitz立場。