Fitz > 運動 Sports > 健身 Fitness > 運動前唔做熱身,即係同自己身體作對!

 

做運動之前及之後真係要熱身,令到肌肉伸展,防止受傷。之前有個 friend 打籃球時,由於熱身不足,係一個防守落地轉身時,咁就「拍」一聲,斷咗阿基里斯肌腱,痛到不能言語,無得打比賽事小,佢成半年出入都一拐一拐地走,見到都傷心。搞到我宜家跑步不容忽視一個重要的 5-10 分鐘 warm up 及 cool down。

Kobe Bryant Achilles #kobebryant #legend #kobebryantachilles. @kobebryant

Next Mamba(@_all_sports_all_day_)分享的貼文 於 張貼

大家除咗運動前的熱身,平日都要做多啲拉筋,連籃球巨星高比拜仁都話:Stretch! stretch stretch! 所以做一個唔易受傷嘅運動員,要食有營養健康食品及飲食均衡,段練體力及肌肉,加上熱身和平時的拉筋努力,才是王道。

其實每逢有大型馬拉松比賽,各大傳媒都會訪問醫生及物理治療師講解熱身三大好處,第一升高體溫,第二係改善神經肌肉功能,第三係減少運動傷害的可能性。體溫升高後血紅素釋放氧嘅能力增強,加速了新陳代謝,釋放能量多咗,肌肉有效地收縮,加強了靈活及敏感度,靱帶的延伸性也由於體溫高了而拉長了,咁就可以減少了拉傷的可能性。仲話可以集中注意力及緩和焦慮緊張情緒,達成更佳PB。

我咪來來去去都係由頭做到落腳,每個保持住或做10下:

  1. 頭部上下左右保持
  2. 右手伸直,左手托右手踭位,拉向自己方向,還原後換手做
  3. 挺胸直腰,雙手放後,手臂伸直,慢慢上提,再還原
  4. 雙腳張開至與肩同寬,上身往右轉,身體保持挺直眼望左腳踭,還原後換轉做
  5. 雙腳張開至與見同寬,上身往右彎下,身體保持挺直,以腰力向下壓
  6. 將小腿摺起,用相反的手將腳跟拉近臀部,伸展大腿肌肉
  7. 弓箭步,左右交替做
  8. 半蹲
  9. 旋轉腳跟

Stretch

al(@achc9527)分享的貼文 於 張貼

每次做這組熱身運動便剛好出汗,我才去跑過痛快! 有幸出年年頭個馬拉松派到彩,未來幾個月,真的要加把勁努力練習,以及尋找一啲有營養健康食品增強力量,完成來年第一個挑戰。

更多:
Fitz Facebook專頁