Fitz > 生活 Life > [行多步.睇多套]《日出前讓戀愛開始》愛情本身都是一種絕症

講得絕症愛情片相信大家唔解釋都知套戲講乜,如果有返咁上下大,1993年香港就有套袁詠儀嘅成名作《新不了情》,爾冬陞拍女新人從來都有一手,2003年張柏芝套《忘不了》又係,一拍就攞影后,無呢套戲亦唔會出咗當日童星原島大地做主角嘅愛情片《某日某月》。其實大部份香港人都幾長情,所謂愛情戲都一路追,如果你有睇港產愛情片就會明。

明明係一套典型美國西片,靚仔靚女愛情絕症四大元素就夠,點解喺度數港產片?事關有說法係當年《新不了情》啟發咗日本喺2006年拍另一套絕症愛情片《太陽之歌》,由 YUI 主演,咁當然加埋第五大元素唱歌。所以電影公司好應該攞新不了情嚟做個平行對照嚟宣傳。

呢對新人來頭唔細,男主角係謝霆鋒,唔係,意思係星二代,不過佢老竇係阿諾舒華辛力加,佢就叫 Patrick 阿諾舒華辛力加。女主角就係有過千萬 follower 嘅 IG 網紅 Bella Thorne (感覺都係非常 drama queen 嘅名人),不過以戲論戲,女主角由戲裡病發之後演出漸入佳境,反而開頭因「見光死」而做隱型人嘅生活就略嫌說服力不足,反而女配角 Quinn Shephard 就演得自然又搶鏡。咁「諾仔」表現又如何呢?只能夠講佢一腼腆笑,我就諗起佢老竇,太似,但以新人擔正,演技都恰如其分。

反而我幾欣賞導演 Scott Speer 嘅處理手法,咁多種絕症,佢揀「見光死」,等女主角過一個彊屍式生活,一開始就交代點解女主角唔想話俾佢朝思暮想嘅男仔知佢有病,因為佢唔想人當佢係一個病人而唔當佢係人。喜歡 John green 小說嘅人都知,佢會用成套戲帶出呢個主題,反而女主角一開口就點咗題,然後母女線、友情線都安排得好,尤其父女線,演老竇嘅 Robert Riggle 非常到位,最後關頭回想以前嘅嚴厲對待實在感動。

作為年輕拖友絕對係值得一睇,而且選曲唔錯,如果女主角係有唱 live 嘅實力,就值得鼓勵,好到係會想 keep 隻 soundtrack 嘅程度,喜歡音樂嘅人可以留意。

生命有限,愛情無限,以有涯隨無涯,殆已,所以在臨死同青春同時發生嘅時間當中,就可以去到「浪漫到一起惹絕症」嘅無人之境。呢個亦係絕症乘絕症嘅成功方程式。

*參加 AIA VITALITY ,行得多換得多,免費戲飛隨時有,欲知詳請,可電郵聯絡

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=96621


更多:
Fitz Facebook專頁
[行多步.睇多套] 《給我一個道歉》 法律不外乎國情
[行多步.睇多套] 莫莉遊戲 Molly’s Game 做人最緊要邊個心: 鬥心? 貪心? 良心?
空手道的麵與飯
[TED TALK有樂] 櫻木再入一萬球都超越唔到流川?
[TED TALK有樂] 「好似唔使做咁」做保險最令人眼紅嘅地方
Fitz Life 生活


文章為作者意見,不代表Fitz立場。