Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [深圳半馬集體造假] 不能承受的蠢
有線電視圖片

昨天 (11月28日) 有報導,指一場在鄰近地區舉行的半馬賽事,出現大規模 (共258人) 違規情況,包括偽造號碼布、代跑、更有46名跑手在折返點前穿過綠化帶,走捷徑到回程的路上,估計省掉4.2K。

有線電視圖片

與跑友吹水談起此單造馬案,他說目擊過一次在澳門舉行的馬拉松,在接近衝線前的數K,有跑手把掛在身上的號碼布,交給另一人去衝線,他們不是前列跑手,代鎗的目的不是去呃獎杯,只是讓跑「尾籌」的人有張衝線照片,和拿到完成牌!

「X!」明嘅,呢個廣東話單字,聽到呢度我都有講。

情侶bib? (蘋果日報圖片)
有線電視圖片

倫敦金、網上虛擬情人、順豐包裹…,這些騙案,你可能概嘆當事人被呃愚蠢,但有什麼事情蠢得過自己呃自己!

自己報名跑馬,交幾舊水報名費,冇人用鎗指住你個太陽穴,唔去跑又唔洗死,唔會俾女飛,一樣有工返。就係唔明點解要走捷徑 (又唔係會得獎)? 交左報名費,跑少4.2K,唔係應該蝕左水咩? 條問題深過太空點解有黑洞、iphone XS Max 點解賣$12499!

幸好大會很快作出聲明和回應,表示絕不接受這些違規行為,並對有關選手判處停賽等不同處分,並公佈他們的名單。

其實任何事都有初心,跑馬初心可能是做時間,要sub-3,要 cut off time 之前唔好被 cut,要攞完成牌、要威俾條女睇、要 IG 放閃、要攞住支國旗衝線、要係終點求婚…,OK,各取所需,冇人會 gut 你, 但唔好呃自己,更重要的是唔好沾污一位「神」,佢個名叫「體育精神」!

落得場,呢位「神」大晒,佢最重視公平競賽,除了同對手,還要同自己公平競賽。輸俾對手,甚至  DNF 都未輸得晒,下次再嚟過,有跑未為輸。但輸俾自己,自我行騙,就會破產,冇得翻身! 因為你已遺失了自己,不能尋回!

拿著一張跑少了 4.2K 或找人代跑的完賽證書,名字是你的名字,但成績不是你的成績,你放上 FB 呃到好like,呢一刻好爽,但你真的會開心嗎?

即係咁,你個仔肥肥白白好鬼 cutie,好多人讚,但其實佢唔係你個仔,是另一位巴打經手的,你還會感到光榮同驕傲嗎?

這不能承受的蠢,我頂唔順!

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=108849


更多:
Fitz Facebook專頁
毅行慢腳 被遺下的靈魂
別讓工作填滿你的生命
[XTE春季越野挑戰賽]「阻人前進」與「超前扒頭」的潛規則
[Translantau 25K入門版] 低端男遇好人好事
[UTMB西貢計分賽] 不平凡的Check Point
孫立民@Fitz


文章為作者意見,不代表Fitz立場。